O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- správcovství dat zaměstnanců
- příprava dokumentů pro před zaměstnance z jiné země
- vyplňování potřebných dokumentů
- sledování schválení/ neschválení povolení přesunu
- práce v týmu a poradenství kolegům, zaměstnancům společnosti
- jednání s externími poskytovateli služeb
Požadujeme
- VÝBORNÁ ZNALOST AJ + znalost dalšího světového jazyka výhodou
- pracovní zkušenost v oblasti náboru je výhodou
- cca 2 roky administrativní praxe nejlépe v mezinárodní společnosti, ZÁJEM O HR, FINANCE
- nadstandardní uživatelskou znalost MS Office
- schopnost pracovat na více projektech při současném dodržování termínů
- výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
- znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou
- ZNALOST PROBLEMATIKY VIZ, PRACOVNÍCH POVOLENÍ
Nabízíme
- finanční ohodnocení 20.000 - 25.000 Kč
- firemní benefity
- možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti