Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo HR OPERATIONS ASSOCIATE (AJ+FJ)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • denní komunikace (převážně po telefonu, mailem) s kolegy v rámci celé společnosti
  • HR administrativní podpora pro region EMEA
  • poskytovaní informací kolegům mimo HR oddělení
  • další povinnosti popř. aktivní účast na projektech dle pokynů nadřízeného
  • aktivní komunikace v rámci celé mezinárodní společnosti


Pro našeho klienta, špičkového dodavatele podnikového softwaru, sídlící na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici.


HR OPERATIONS ASSOCIATE (AJ+FJ) – NUTNÁ ZNALOST OBOU JAZYKŮ na komunikativní úrovni

Požadujeme

  • VÝBORNÁ ZNALOST AJ + KOMUNIKATIVNÍ ZNALOST FRANC.JAZYKA
  • zájem o HR (praxe výhodou)
  • nadstandardní uživatelskou znalost MS Office
  • schopnost pracovat na více projektech při současném dodržování termínů
  • výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
  • znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou

Nabízíme

  • finanční ohodnocení 20.000 – 26.000 Kč
  • firemní benefity
  • možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti

Jiná sdělení

V případě zajmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
DATA ANALYST
Ref. č.: 20-28-232548. <ul> <li> Providing data analysis, their interpretation to company´s managers and customers, suggesting solutions</li> <li> Provide data analysis with regard to client requests</li> <li> Develop methodologi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Asistent/ ka zahraničního vedení a marketingového týmu
Ref. č.: 19-12-230750. Pro mezinárodní společnost působící v oblasti investičního bankovnictví hledáme zkušenou asistentku/ asistenta pro vedení společnosti a zároveň podporu marketingové oddělení.<br/> <br/>Pokud již máte zkušen ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s FJ a AJ (25.000 - 40.000,- Kč)
Chcete pracovat v kosmopolitním prostředí velké mezinárodní společnosti? Rádi byste využívaly francouzský i anglický jazyk ve Vašem profesním životě? V tom případě se těšíme na Váš životopis! Mezinárodní elektrotechnická sp ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno