Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo HR PAYROLL CONSULTANT (MZDOVÁ ÚČETNÍ)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

The Payroll Consultant is responsible for the transaction of HR Czech Payroll administration processes.
He/she coordinates and administers the payroll and social security, health insurance and income tax related agendas for employees.
He/she is single point of contact for payroll processes and acts as an advisor for standard issues and first level escalations, cooperates
with other teams and external service providers.

Key Responsibilities
 

  • administration and maintenance of payroll related tasks and agendas
  • running the monthly payroll in SAP system, and administer all related processes
  • communication with the Czech authorities (taxes, securities, insurance etc.) 
  • providing obligatory notifications, reviews and reports, annual tax reconciliation administration
  • administration and preparation of all payroll related statistics and analyses
  • tracking, implementation and follow up of payroll relevant legislation changes
  • providing payroll related advisory services to employees, issuing confirmations and income documents 
  • solving tickets and employee quires, participation in payroll related projects


For our international known client, international company, we are searching for a successful candidate for a challenging position:

HR PAYROLL CONSULTANT WITH ENGLISH (MZDOVÁ ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ ANGLICKÉHO JAZYKA)

Požadujeme

  • secondary education
  • advanced MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint) 
  • SAP system knowledge, HR application knowledge is an advantage
  • 2 years working experience in Czech payroll administration, processing and in cooperation with the Czech authorities
  • good understanding and orientation in the Czech payroll related legislation and requirements
  • working experience within a Shared Service Centre and customer orientated environment preferred 
  • fluent written and spoken English skills, other foreign language skills advantage

Nabízíme

  • Accuracy / attention to detail
  • Quality driven, analytical and problem solving skills
  • Professional communication skills
  • Ability to work in international teams
  • Ability to work under pressure and to deadlines
  • Ability to plan and organize work duties effectively
  • work in a prestigious international company
  • motivation salary according to experience
  • bonuses, meal vouchers, sick days, extra holiday etc.
  • international working environment across countries and continents

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

HR MEDWERKER MET ENGELS EN NEDERLANDS
Ref. č.: 13-12-223507. Wil je graag een carrière in HR? Vind je het leuk om dagelijks in de Engelse en Nederlandse taal te spreken en te werken? Dan hebben we een interessante vacature voor jou!<br/> <br/>Een internationaal opere ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
ENGLISH + ANOTHER LANGUAGE = OPPORTUNITY FOR FRESH GRADUATES
Ref. č.: 13-19-204629. Are you looking for your first real job? Can you speak English + another <br/>language and do not want to forget it?<br/> <br/>If you speak German, French, Italian, Dutch, Turkish, Polish, Spanish of any o ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
HR CONSULTANT SALES & LOGISTICS Praha (23.000 - 30.000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chcete se věnovat oblasti řízení lidských zdrojů? Hovoříte anglicky nebo německy a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
včera
HR SPECIALISTA - PRAHA (23.000 - 30.000,- Kč)
Láká Vás práce v personální agentuře? Máte obchodního ducha? Zvládnete se domluvit anglicky a chcete se neustále učit nové věci? Pokud máte pocit, že jste to Vy, neváhejte a zašlete nám Váš životopis! Největší česká personáln ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
SENIOR KONZULTANT/KA - PRAHA #2033077
People Consulting s.r.o. hledáme aktivní, samostatnou, zodpovědnou a výsledkově orientovanou osobnost pro rozšíření našeho výborného týmu. SENIOR KONZULTANT/KA - PRAHA Jaká bude Vaše pracovní náplň: · Zodpovědnost a zaji ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
JUNIOR HR KONZULTANT PLZEŇ
Nemáš za sebou pracovní zkušenosti, ale hledáš pracovní místo, kde to nebude nikomu vadit? Baví Tě práce s lidmi a k tomu máš i obchodní nadání? Tak pojď pracovat k nám, ale předtím pošli ještě CV, ať o Tobě něco zjistíme! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno