Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo >>>HR PAYROLL CONSULTANT WITH ENGLISH<<<

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

The Payroll Consultant is responsible for the transaction of HR Czech Payroll administration processes.
He/she coordinates and administers the payroll and social security, health insurance and income tax related agendas for employees.
He/she is single point of contact for payroll processes and acts as an advisor for standard issues and first level escalations, cooperates
with other teams and external service providers.

Key Responsibilities
 

  • administration and maintenance of payroll related tasks and agendas
  • running the monthly payroll in SAP system, and administer all related processes
  • communication with the Czech authorities (taxes, securities, insurance etc.) 
  • providing obligatory notifications, reviews and reports, annual tax reconciliation administration
  • administration and preparation of all payroll related statistics and analyses
  • tracking, implementation and follow up of payroll relevant legislation changes
  • providing payroll related advisory services to employees, issuing confirmations and income documents 
  • solving tickets and employee quires, participation in payroll related projects


For our international known client, international company, we are searching for a successful candidate for a challenging position:

HR PAYROLL CONSULTANT WITH ENGLISH

Požadujeme

  • secondary education
  • advanced MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint) 
  • SAP system knowledge, HR application knowledge is an advantage
  • 2 years working experience in Czech payroll administration, processing and in cooperation with the Czech authorities
  • good understanding and orientation in the Czech payroll related legislation and requirements
  • working experience within a Shared Service Centre and customer orientated environment preferred 
  • fluent written and spoken English skills, other foreign language skills advantage

Nabízíme

  • Accuracy / attention to detail
  • Quality driven, analytical and problem solving skills
  • Professional communication skills
  • Ability to work in international teams
  • Ability to work under pressure and to deadlines
  • Ability to plan and organize work duties effectively
  • work in a prestigious international company
  • motivation salary according to experience
  • bonuses, meal vouchers, sick days, extra holiday etc.
  • international working environment across countries and continents

Jiná sdělení

V přípdě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

HR Ondersteuning in Praag
Ref. č.: 20-28-241660. Join a completely new HR HUB in Prague and assist in HR-related queries in one of the top Health & Pharma companies in the world! <br/> <br/>Position is suitable for graduates and juniors with an interest i ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
HR Representative with Dutch
Ref. č.: 20-28-242837. Are you passionate about the value HR can bring to the business? Then it’s time we start a conversation! This role will provide HR support, tools and strategies that optimize our people productivity, retent ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
HR Representative with German
Ref. č.: 20-28-242838. Are you passionate about the value HR can bring to the business? Then it’s time we start a conversation! This role will provide HR support, tools and strategies that optimize our people productivity, retent ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
HR Consultant | Business Services
Ref. č.: 20-12-244130. Hledáte pracovní příležitost, kde si svou práci budete organizovat sami? Zajímá Vás, co se děje na pracovním trhu a v oblasti HR? Baví Vás být úspěšní a ovlivňovat výsledky své práce? Nejste spokojeni s Vaš ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Recruitment Consultant - začněte svoji kariéru v HR!
Ref. č.: 20-12-244128. Hledáme PARŤÁKA do týmu - ŠIKOVNÉHO HRistu<br/> <br/>Zajímáte se o oblast oblast HR a rádi byste používali anglický jazyk (a případně i další jiné) na každodenní bázi a pracovali v rámci nejúspěšnější perso ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
HR Recruitment Consultant | mezinárodní projekty
Ref. č.: 20-12-244129. Zajímá Vás oblast HR ale nechcete dělat akvizice? Rádi byste používali znalost cizích jazyků na denní bázi a pracovali na mezinárodních projektech? <br/> <br/>Pokud ano, pak zvažte příležitost stát se souč ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno