Volné pracovní místo  HR PAYROLL SPECIALIST (nutná znalost AJ+NJ)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • zodpovědnost za administrativní podporu při náboru nových zaměstnanců, změnách smlouvy a ukončení pracovního poměru
  • HR administrativní podpora pro Evropu, Střední Východ a část Afriky
  • aktualizace databáze informací o zaměstnancích (dodatky ke smlouvám, atd.)
  • poskytovaní informací kolegům mimo HR oddělení
  • další povinnosti popř. aktivní účast na projektech dle pokynů nadřízeného
  • aktivní komunikace v rámci celé mezinárodní společnosti

Požadujeme

  • SŠ, VŠ - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY S PRAXÍ
  • VÝBORNÁ ZNALOST AJ + KOMUNIKATIVNÍ ZNALOST FJ
  • pracovní zkušenost v oblasti náboru je výhodou
  • cca 2 roky administrativní praxe nejlépe v mezinárodní společnosti, ZÁJEM O HR
  • nadstandardní uživatelskou znalost MS Office
  • schopnost pracovat na více projektech při současném dodržování termínů
  • výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
  • znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou

Nabízíme

  • finanční ohodnocení 24.000 - 26.000 Kč
  • firemní benefity
  • možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti
  • jedná se o outsourcovanou pozici k významnému klientovi
  • dlouhodobá spolupráce

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět