O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za administrativní podporu při náboru nových zaměstnanců, změnách smlouvy a ukončení pracovního poměru
- HR administrativní podpora pro Evropu, Střední Východ a část Afriky
- aktualizace databáze informací o zaměstnancích (dodatky ke smlouvám, atd.)
- poskytovaní informací kolegům mimo HR oddělení
- další povinnosti popř. aktivní účast na projektech dle pokynů nadřízeného
- aktivní komunikace v rámci celé mezinárodní společnosti
Požadujeme
- SŠ, VŠ - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY S PRAXÍ
- VÝBORNÁ ZNALOST AJ + KOMUNIKATIVNÍ ZNALOST FJ
- pracovní zkušenost v oblasti náboru je výhodou
- cca 2 roky administrativní praxe nejlépe v mezinárodní společnosti, ZÁJEM O HR
- nadstandardní uživatelskou znalost MS Office
- schopnost pracovat na více projektech při současném dodržování termínů
- výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
- znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme
- finanční ohodnocení 24.000 - 26.000 Kč
- firemní benefity
- možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti
- jedná se o outsourcovanou pozici k významnému klientovi
- dlouhodobá spolupráce