Volné pracovní místo  HR SERVICES with French

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-218194. Let´s see...<ul>
<li> Previous experience in HR / Payroll / Customer Service / Finance ?</li>
<li> Fluent in ENGLISH and FRENCH?</li>
<li> Good at MS EXCEL?</li>
<li> Desire to work within an INTERNATIONAL environment?</li>
</ul>
<br/>Check... Check... Check... Check... Then we are looking for YOU !!!<br/>
<br/>Apply NOW!<br/>
<br/>Your main responsibilities will be:<br/>
<ul>
<li> Processing HR transactions (absences, bonuses, onboarding, payroll, process migration etc.)</li>
<li> Administer standardized functions </li>
<li> Coordinating and administering specific HR process (employee benefit programs, employee relations, leaves of absence, joining and leaving, personal details changes etc.)</li>
<li> Solve employee´s queries </li>
<li> Responsible for analysis, tasks and documentation </li>
<li> Raising issues with the Team Lead, suggesting solutions </li>
<li> Participate in projects</li>
</ul>
<br/>At the beginning you will travel to Paris for about a week to take over some tasks :)

Požadujeme

<ul>
<li> Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, or related field</li>
<li> Fluent English and French</li>
<li> At least 6 months - 1 year of experience in HR, Payroll, Customer Service or Finance</li>
<li> Advanced command of MS Excel</li>
<li> Ability to multi-task</li>
<li> Excellent communication skills (verbal, written)</li>
<li> Customer-oriented</li>
<li> Ability to work independently and as part of a team </li>
<li> Analytical and problem solving capability</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 days of vacation</li>
<li> Meal vouchers</li>
<li> Cafeteria</li>
<li> Health and accident insurance</li>
<li> Trainings</li>
<li> Events</li>
<li> Opportunity for career growth both horizontally and vertically</li>
<li> Stable employment and high standards of work</li>
</ul>
 Zpět