Volné pracovní místo HR - verification specialist for in-house HR team

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–28–200709. Our expanding HUMAN RESOURCES team is seeking new members – NO previous EXPERIENCE with HR is REQUIRED !!!


Your tasks will be:


→ process background checks of employees for HR purposes according to set policies
(communication with relevant authorities, universities, stakeholders, compan representatives, HR generalits regarding employee references and related professional and educational background)


→ report relevant information and store them on personal files via information system


Other tasks include:
  • ad-hoc day-to-day administration tasks
  • provide support to HR teams accross EU and other HR colleagues
  • participate on regular audits and continuous process improvements

Požadujeme

  • Previous experience in CUSTOMER SERVICE or HR TEAM ASSISTANT or ADMINISTRATION role
  • Ability to serve multiple customers /recruiters, various HR business partners and vendors, managers/
  • Fluent in ENGLISH ( and SPANISH or ITALIAN or FRENCH is a plus)

  • Very good command of MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook
  • Ability to work as part of an international team
  • Proactive attitude, Flexibility

Nabízíme

5 weeks of paid holiday
relocation package
life insurance
contribution towards pension insurance
employee shares

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Česká republika Práce na ŽL
aktivní
Asistent/ka pro řízení zakázek a zajišťování podpory exportního o...
• - zpracování zakázek • - komunikace se stávajícími klienty • - vedení agendy obchodních případů • - vedení podpůrných agend
Kariéra spol. s r.o. Praha 6 Plný úvazek
dnes
Referent / referentka oddělení překladů
Práce zahrnuje zejména kontroly a korektury provedených překladů, zadávání překladů, komunikaci s překladateli a zákazníky.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 6 Plný úvazek
dnes
Přípravář střediska vodovodů a kanalizací – i absolvent
- administrativní činnost - příprava podkladů pro středisko VaK - příprava smluv
JOBSYSTEM s.r.o. Rudná, Praha – západ Plný úvazek
dnes
Administrativní pracovník / pracovnice
Administrativní podpora chodu společnosti, fakturace, skladové hospodářství, telefonická a mailová komunikace se zákazníky a dodavateli, kontrola systému objednávek.
JOBSYSTEM s.r.o. Bečovská 1007, Praha – Uhříněves, 1... Plný úvazek
dnes
ZÁPIS ODBĚRNÝCH MÍST
Náplní práce je zápis odběrných míst elektřiny a plynu, práce s daty a interním systémem. ŽIVOTIPIS + POBOČKA
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Ústí nad Labem,Brno,Ostrava,Opava,H... Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno