Volné pracovní místo HUMAN RESOURCE - PAYROLL SPECIALIST
O firmě
Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).Popis pracovní nabídky
Ref. č.: 20-28-217421. Want to work for an INTERNATIONAL company as a PAYROLL ASSISTANT within HUMAN RESOURCE department?<br/><br/>Here we are with your new job that will boost your career!<br/>
<br/>In your new job, your responsibilities will be:<br/>
<ul>
<li> Timely and accurate processing of assigned employee payroll checks</li>
<li> Provide training as needed</li>
<li> Research and reconcile payroll error reports</li>
<li> Process journal entries and reconcile to the general ledger</li>
<li> Month end close duties</li>
<li> Maintain payroll reports</li>
<li> Reconcile payroll related accounts</li>
<li> Regular reporting</li>
<li> Enter employee information in the system and maintain employee files</li>
</ul>
Požadujeme
<ul><li> At least 1 year of previous work experience in payroll</li>
<li> Familiarity with accounting principles </li>
<li> Fluent English skills (any other language is an advantage)</li>
<li> Very good command of MS Office (especially Excel - conditional formatting, Vlookup, filters, pivot tables)</li>
<li> Organizational skills</li>
<li> Previous experience with SAP is a plus, not must</li>
<li> Ability to meet deadlines with minimal supervision</li>
<li> Good sense of humor and friendly attitude! No joke! :)</li>
</ul>