Volné pracovní místo HUMAN RESOURCES team - opening for HR Specialists
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).Popis pracovní nabídky
Tasks related to this role will include: <br/><ul>
<li> Be the key point of contact for all HR related queries</li>
<li> Support employees´ life cycle within the company including onboarding, data and absence management, transfers and terminating employees´ paperwork etc. </li>
<li> Administer HR related documentation, such as contracts of employment and keep them updated at all times</li>
<li> Ensure the relevant HR database is up to date, accurate and complies with legislation</li>
<li> Invent and support continuous improvement of various HR processeses within our SSC</li>
</ul>
Požadujeme
<ul><li> Hands on experience in HR field via direct HR tasks, administrative support of HR department or HR SSC .. for 1-3 years</li>
<li> Fluent Italian and English </li>
</ul>
<br/>
<ul>
<li> Bachelor degree </li>
<li> Being familiar w/ MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess</li>
<li> Flexibility in terms of hours; proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you </li>
<li> Adaptability to work in a dynamic team within an international company</li>
</ul>