Volné pracovní místo  INTERCOMPANY ACCOUNTING ANALYST

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-232696. Are you familiar with the terms like ACCOUNTS PAYBALE, ACCOUNTS RECEIVABLE, reconciliation, financial balances etc.?<br/>Do you speak English?<br/>
<br/>Then we are looking for YOU !!!<br/>If you are interested in this vacancy, don´t hesitate and apply NOW<br/>
<br/>Your main responsibilities will be:<br/>
<ul>
<li> Delivering the month-end financial information </li>
<li> Carrying out the financial statements</li>
<li> Preparing, managing, and controlling journal entries</li>
<li> Working out the reconciliations</li>
<li> Taking care of accounting processes</li>
<li> Accounts Payable and Accounts Receivable Processing</li>
<li> Daily invoices checking</li>
<li> Monthly reconciliation</li>
<li> Solving any discrepancies</li>
<li> Maintaining the database </li>
<li> Billing preparation</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> A degree in Economics, Accounting, Finance or Business Administration</li>
<li> At least 1 year of experience in a similar position (preferably within an international Shared Service Centre) </li>
<li> Proactive approach </li>
<li> Analytical thinking</li>
<li> Very good demand of Excel </li>
<li> Stress-resistant</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 days of vacation</li>
<li> Meal vouchers</li>
<li> Cafeteria</li>
<li> Health and accident insurance</li>
<li> Trainings</li>
<li> Events</li>
<li> Opportunity for career growth both horizontally and vertically</li>
<li> Stable employment and high standards of work</li>
</ul>
 Zpět