Volné pracovní místo Interní asistentka prodeje
Popis pracovní nabídky
Poskytovat odbornou exekutivní administrativní podporu mistnímu prodejnímu týmuKoordinovat kancelářské činnosti a časové rozvrhy, zabezpečit hladký průběh kancelářského provozu
Blízce spolupracovat s finančním a personálnim oddělením jako s regionálním styčným bodem
Podporovat účetní odděleni (např. faktury, poštovni poukázky, objednávky, ...)
Aktualizovat organizační členství
Asistovat při přípravě a sledování obchodních případů (sales forecast)
Stanovovat priority, podporovat a koordinovat četné projekty
Poskytovat informace o pokroku přidelených úkolů a termínů, hlídaní uzávěrek pro podávaní obchodních nabídek
Vyřizovat obchodní korespondenci včetně příjmu telefonních hovorů, pošty, dodávek a emailů, poskytovat pomoc při stanovování priorit pro sdělení, která vyžadují přednostní péči, rozdělovat a usnadňovat komunikaci.
Účastnit se meetingů a konferencí vztahujících se k pozici a regionu, což může vyžadovat cestovaní.
Reprezentovat, jako člen týmu Adobe, v rámci i mimo oblast České Republiky a Slovenska
Požadujeme
- výborná schopnost komunikovat v českém a anglickém jazyce, jak mluveném tak psaném, včetně pokročilé znalosti obchodní angličtiny
- rodilý mluvčí v češtině nebo slovenštině
- preciznost
- schopnost rozhodování
- péče o detail a preciznost
- efektivní organizační schopnosti
- dobrá schopnost psané komunikace
- dobrá schopnost verbálně komunikovat a naslouchat
- výborná znalost práce s počítačem, včetně znalosti prace v MS Office Outlook, Word, Excel a Powerpoint
- schopnost zvládat stres
- schopnost časové organizovanosti
- minimálně 2-letá praxe na podobné pozici, nejlépe v mezinárodní společnosti
Nabízíme
- zaměstnání na plný úvazek s dobrým ohodnocením a prostorem pro růst
- zkušenost s prací v úspěšné nadnárodní společnosti
- velmi dobré pracovní prostředí
- zaměstnanecké výhody