Volné pracovní místo  INŽENÝR KVALITY se znalostí NJ (vhodné i pro absolventy)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vysokoškolské

O firmě

Anglo-European Resourcing is a specialist international recruitment and executive search business for senior sales and finance professionals from the Central and Eastern European (CEE) countries. We work exclusively with those candidates who are currently working in the UK and Ireland.

We typically work with Financial Institutions and commercial Multi-National Enterprises (MNE's). These organisations are split into two distinct geographical areas.

The first client group is located in the CEE region (Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Ukraine, Russia, Baltic States). These organisations work with us to identify individuals with the following profiles; international business experience, fluency in English, high levels of adaptability and motivation to take up senior posts in their home countries.

The second client group is based here in the UK/Ireland. Typically these are organisations with a strategic interest in the CEE region and recognise that professional staff from the region give a unique 'value-add' to their organisation. They recognise the benefits of our candidates when they are dealing with customers, suppliers or subsidiaries located in Central and Eastern Europe.

With many years’ international recruitment experience gained in centres such as London, Frankfurt, Prague, Berlin, Warsaw and Kiev, our team of dedicated consultants guarantee high quality, professional recruitment solutions to both clients and candidates. Our international team based in central London contains individuals with the following relevant languages: English, Czech, Slovak, Polish, Russian, Ukrainian, Latvian and German.

Popis pracovní nabídky

  • jako člen vývojového nebo zaváděcího týmu nových výrobních programů koordinuje kvalitativní a časové požadavky zákazníka s konstrukcí, technologií a výrobou (zaměřeno na německého zákazníka)
  • zavedení systému a cílů kvality zákazníka
  • návrhy nápravných a preventivních opatření pro dosažení požadovaných cílů
  • odpovědnost za efektivní komunikaci se zákazníkem v oblasti jakosti a testování vyvíjených komponentů
  • informování zákazníka o plnění vývojových a časových etap
  • účast na auditech zákazníka a interních auditech procesů
  • účast na projektech společnosti

Požadujeme

  • VŠ technického směru, nejlépe obor jakosti
  • praxe ve výrobní společnosti výhodou
  • zájem o práci v oblasti kvality
  • znalost NJ slovem i písmem, mírně pokročilá znalost AJ
  • analytické, komunikační a vyjednávací schopnosti
  • týmový hráč
  • inovativní přístup

Nabízíme

  • 30-35 tis. Kc
  • Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu
  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Široké spektrum zaměstnaneckých výhod (příplatky na stravování, 5 týdnů dovolené,životní a penzijní připojištění, příspěvek na dopravné, sportovní aktivity v areálu závodu)
  • Věrnostní odměny
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zajištění přechodného ubytování s možností přidělení bytu
  • Příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu Visteon-Autopalu

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět