Volné pracovní místo  IT Helpdesk Specialist & Server Admin

Lokalita Praha a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.

Do našeho IT týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici IT Helpdesk Specialist & Server Admin
  • hlavní náplní této pracovní pozice je poskytování podpory uživatelům prostřednictvím propracovaného ticketovacího systému
  • instalace nových PC a HW
  • správa systému Karat, Carerix a Google Apps
  • podílení se na nových IT projektech
  • správa síťové topologie a infrastruktury, VPN
  • komunikace se všemi pobočkami v ČR

Požadujeme

  • celkový přehled v oblasti IT
  • schopnost vidět a řešit uživatelské problémy
  • schopnost komunikovat s uživateli na různých úrovních znalostí práce s PC
  • ochota učit se novým věcem
  • samostatnost, flexibilita, zodpovědnost

Z technických znalostí by pak měl ovládat/mít zejména:
  • zkušenosti s podporou uživatelů pro MS Windows 7
  • znalost sítí podmínkou
  • znalost MS Office, zejména pak Excel (výhodou je znalost MS Access)
  • znalost Google Apps – Gmail, Gdrive, hangouts , cpanel
-znalost Google Apps Script výhodou
  • SQL na úrovni psaní jednoduchých dotazů
  • výhodou znalost IS Karat a Carerix (doučíme)
  • znalost AJ na komunikativní úrovni a porozumění technické dokumentaci - komunikace se 2nd level support

Nabízíme

  • prostor pro nové nápady a myšlenky
  • různorodou práci v mezinárodní společnosti
  • přátelský tým spolupracovníků
  • důkladné zaučení a vstupní školení
  • místo výkonu práce: Praha 1, moderní kanceláře v centru Prahy
  • nástup možný ihned
 Zpět