Volné pracovní místo  IT pracovník

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • evidovat a řešit příchozí požadavky na helpdesk
  • administrace reportů (nastavení práv)
  • operativní a efektivní řešení připomínek k funkčnosti IS
  • řešit technickou podporu uživatelů aplikací vnitropodnikového IS
  • zajistit správu SW Helios Orange (aktualizace, instalace, použijte odpovědní formulář
  • zajistit správu SW HELPDESK, SW SPRÁVCE IT ( použijte odpovědní formulář
  • řešení objednávek HW a SW
  • správa uživatelů, e-mailů, majetku
  • záloha databází a dat, archivaci ( použijte odpovědní formulář
  • docházkový systém Alveno (dohled, aktualizace, použijte odpovědní formulář
  • zajištění a provoz internetového připojení
  • řešit standardní uživatelské problémy (nefunkční myš, tiskárna, MS Office, pomoc s aplikacemi)
  • technickou správu Extranetu, hledání možných vylepšení a technickou podporu jeho uživatelů
  • dálkovou diagnostiku problémů s aplikacemi a hledání řešení
  • správu a rozvoj sítě (provoz systémové a bázové SW infrastruktury)

Požadujeme

  • znalost problematiky IT na úrovni podpory uživatelů (MS Windows, MS Office),
  • znalost kancelářských aplikací a síťového prostředí
  • znalost HTML, Javascript, CSS
  • spolehlivost a pečlivost
  • ochotu pomáhat
  • proaktivní přístup
  • anglický jazyk na úrovni porozumění manuálů a dokumentací

Vítány jsou:
  • zkušenost s Active Directory (Windows Server 2012)
  • zkušenost s programem Teamviewer
  • zkušenost s IceWarp mail serverem
  • programování Excel VBA

Další požadavky:
  • Obchodní dovednosti – vyjednávání, přesvědčivá argumentace, námitky a jejich zvládnutí, rozvoj a budování stabilních vztahů s protistranou, apod.
  • Sebejistota, asertivita, apod.
  • ŘP skupiny B

Nabízíme

Mzda (hrubá od): od 18.000,- Kč, zkušební doba 3M, po zkušební době pohyblivá složka od 1000,- Kč – 3000,- Kč
Pracovní doba: PO 7:00 – 17:00 hodin, ÚT, ST, ČT – 7:00 – 15:30 hodin, Pá – 7:00 – 14:30 hodin

Poskytované výhody:
  • Příspěvky zam. na PP a SŽP
  • Vzdělávání nejenom v oblasti IT
  • Stravenky v hodnotě 100Kč
  • Práce na HPP
  • Práce ve stabilní společnosti

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Naše společnost ZFP akademie, a.s., je pořadatelem seminářů zaměřených na problematiku osobních financí, s evidencí více než sto osmdesát tisíc účastníků, a leader na trhu finančního zprostředkování v České republice, s obratem přesahujícím miliardu korun. V současnosti tvoří obchodní síť naší společnosti devět samostatných regionálních struktur, čítajících přes čtyři tisíce profesionálních zprostředkovatelů zaměřených na retailovou klientelu, a dalších spolupracovníků.
Hlavním cílem naší společnosti je šíření finanční gramotnosti občanů pomocí našeho vlastního produktu - vzdělávací akademie a zprostředkování finančních produktů prostřednictvím multilevelové sítě samospotřebitelů.

Místo práce: Jihomoravský kraj, Břeclav

Termín nástupu: 1. 4. 2016

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".

Platnost inzerátu končí 5. 3. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
 Zpět