Volné pracovní místo  IT SPECIALIST (40-50.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Brno – město
Možnost nástupu: ihned nebo dle dohody
Finanční ohodnocení: 40-50.000,- Kč, dle zkušeností

Chtěli byste se realizovat v dynamickém týmu v zázemí mezinárodní společnosti?
Máte dobré komunikační schopnosti a chcete vytvářet technické zázemí pro tým a uživatele?
Ovládáš angličtinu na pokročilé úrovni?

Mezinárodní společnost se sídlem v Brně hledá do svého týmu zaměstnance na pozici IT SPECIALIST.

Co je náplní práce?

monitorování a údržba serverů Windows Linux
příprava, konfigurace, instalace IT vybavení
zodpovědnost za správu instalovaných produktů
práce s helpdesk systémem (řešení požadavků)
spolupráce s vývojovým IT týmem
komunikace v anglickém jazyce – angličtina je firemním jazykem

Požadujeme

Jaký je kandidát, kterého bychom rádi potkali?

má SŠ/VŠ vzdělání v oboru IT
má 3-4 roky praxe v oblasti IT a zkušenosti v podnikovém prostředí
má pokročilou znalost IT (Window 7+, Windows 2008+, SQL DBs, MySQL DBs)
pokud má znalost MS Visual Basic, SharePoint, VEEAM, MS Dynamics, ownCloud a iOS, bude to výhodou
má pokročilou znalost anglického jazyka

Nabízíme

Co Vás čeká, když uspějete?

dlouhodobá spolupráce v rámci stabilní mezinárodní společností
příjemný kolektiv a motivující mzdové ohodnocení
odborná školení
firemní telefon a notebook
jazykové kurzy na pracovišti
týden dovolené navíc
firemní stravování na zvýhodněnou cenu
místo výkonu práce v Brně – Slatině

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět