O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- řízení týmu HelpDesk support – instalace PC, Software, podpora kanceláře- Windows 7- instalace (MS Office, SAP Gui, virus client)
- řízení síťové bezpečnosti
- správa informačních systémů a infrastruktury ve firmě
- správa sítě, serverů, koncových stanic a tiskáren
- tvorba technické dokumentace
- management IP telefonu
- práce s Help Desk tiketovým systémem
- zajištění běžného denního provozu IT
- spolupráce s jednotlivými odděleními společnost
Požadujeme
- min. VŠ vzdělání 1. stupně
- 3 roky praxe na obdobné pozici
- komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem (podmínkou)
- velmi dobrou znalost administrace MS Windows platformy ( XP, 7, 8, 10, 2003-2012)
- zkušenosti s přepínanou sítí a síťovými zařízeními
- znalost VolP technologie (konfigurace, instalace)
- orientaci v administraci virtualizace
- znalost přepínané sítě na L2 úrovni
- ŘP skupiny B – aktivní řidič (podmínkou)
- dobré komunikační schopnosti
- flexibilitu, loajálnost, trestní bezúhonnost
Nabízíme
- Kariéra ve stabilní zahraniční společnosti
- Odborný a kariérní růst
- Zaměstnanecké výhody
- Benefity, teambuildingové akce