Volné pracovní místo IT SUPPORT CENTRE REPRESENTATIVE (1st Level)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Assists the users within appropriate customer service standards
  • Uses knowledge database to diagnose and solve problems or escalate as necessary
  • Handle first contact with users using different media (answer calls, online chats, e-mails and etc.)
  • Perform user administration tasks.
  • Provide customers with resolution steps or escalate cases to the appropriate departments to meet service level agreements.
  • Log customer issues into ticket handling management system.
  • Mentor activities.
  • Continuously contribute and use the knowledge database being familiar with structuring and capturing content.
  • Create draft articles, modify own articles.
  • Continually improve the effectiveness and efficiency of IT processes and services
  • Live up to the procedures and assigned training.
  • Maintain websites, user guidelines, manuals and departmental agreements.


For our client, a large international company operation all over the world, we are looking for a suitable candidate for a position of

SUPPORT CENTRE ANALYST / IT CUSTOMER REPRESENTATIVE with ENGLISH and/or DANISH (1st)

START DAY FROM 01.06.2014 (MUST BE)

Požadujeme

  • Higher education or equivalent
  • At least 0–2 years of work experience.
  • Ability to integrate theory and principles with organisational practice.
  • Experience: customer service, communication, call center
  • Ability to improve the relationship between the company and clients
  • Pro-clients orientated
  • Ability to work under stress situation (multi tasking)
  • ENGLISH COMMUNICATIVE fluently
  • Windows, MS Office, Adsl/Network, Mobility and other customer technologies and systems.
  • Certification in ITIL. Preferably in Lean, Microsoft.
  • Basic knowledge about printing devices.
  • Ability to communicate verbally, adjust terminology to different parties.
  • Handle a heavy workload without excessive stress.
  • Set priorities and use time efficiently.
  • Set time lines to achieve the goals.
  • Systematically achieve results as planned.
  • Work independently.

Nabízíme

>>> English and other one of top European languages (DE, FR, IT, SP or/and preferable DK)
>>> Service Desk experience or severe interest in helping users with IT issues

  • Experience at SSC, customer service
  • Working for an international well-known company
  • Pleasent working environment
  • Motivating salary + interesting benefit package
  • Daily use of foreing languages
  • START DAY FROM 01.06.2014 (MUST BE)

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „Odpověď na inzerát“.

Podobné nabídky práce

Podpora prodeje po telefonu
Vaší náplní práce bude: ● Telefonická komunikace s klienty ● Poskytování informací o produktech pojištění ● Práce s existujícími kontakty ● Zadávání dat do PC ● Uzavírání návrhů po ...
týden
Koordinátor/ka auto asistence
JAK VYPADÁ PRÁCE U NÁS? • Na našem moderním dispečinku přijímáme tísňová volání klientů a naším úkolem je, jim pomoci. • Pomáháme motoristům, zajišťujeme opravy na místě nehody ...
GLOBAL ASSISTANCE a.s. Dopraváků 749/3, 184 00 Praha 8 Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní
Asistentk/ka - pro sjednávání schůzek, nástup IHNE...
Německá společnost nabízí volné místo na pozici asistentky / telefonistky / telefonisty / telefonní operátorky / operátory / výhradně pouze pro sjednávání schůzek. U této pracovní ...
Ampuro s.r.o. Za Černým mostem 964/60, Praha Plný úvazek
aktivní
Průzkum veřejného mínění
Výzkumná agentura Data Collect s.r.o. přijme pro telefonický průzkum trhu a veřejného mínění tazatele. Zaměřujeme se na zjišťování, názorů, postojů či spokojenosti respondentů s rů ...
Data Collect s.r.o. Česká republika Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Pracovník zákaznického servisu – komunikace se zákazníky a jejich...
- řešení technických a částečně obchodních případů zákazníků - mailový, telefonický i osobní kontakt se stávajícími i novými klienty - kontakt s dodavateli při řešení složitějších případů - příprava a zpracování dat, parametrizace ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 7 Plný úvazek
dnes
Technická podpora/ česko-slovenská klientela/ relokace do Prahy/ ...
Ref. č.: 20-28-253081. Hledáme člověka, který je nadšenec pro technická řešení.<br/>Pozice je orientovaná na zákazníky. Podpora klientů a jejich technických dotazů prostřednictvím emailu, nebo telefonicky. <br/> <br/>Hlavní zodpo ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno