O firmě
Personální a vzdělávací agenturaPopis pracovní nabídky
- komplexní podpora a technická pomoc pro řešení problémů a požadavků klientů
- vyhodnocování a zaznamenávání incidentů a problémů v nástroji ITSM
- řešení problémů s použitím znalosti zákaznických služeb, řešení problémů technického/ logického myšlení, individuální rozhodnutí s orientací na spokojenost zákazníka
- správa a třídění příchozích úkolů dle priorit s pochopením potřeb zákazníka
- identifikace a řešení potenciálních systémových problémů
- spolupráce se zákazníky za účelem vytvoření odpovídající doby odezvy
- zodpovědnost za všechny interakce se zákazníky a pořizování záznamů o komunikaci
- poskytování včasné zpětné vazby externím a interním zákazníkům prostřednictvím telefonu, mailu či jinou formou komunikace
- prokazování znalosti předních softwarových aplikací a síťových řešení
- prokazování znalosti prostředí MES a řešení úkolů související s údržbou MES systémů
- jednání se zákazníkem, prodejcem nebo partnerskou firmou
- místo výkonu práce: Nový Jičín
- práce na směny v rámci zajištění nepřetržitého provozu
Požadujeme
- VŠ vzdělání v oboru elektrotechniky nebo informatiky
- aktivní znalost AJ slovem i písmem (případná znalost dalších jazyků výhodou)
- praktické zkušenosti se Service Desk softwarem
- zkušenosti s ITIL Framework
- výborné vyjadřovací schopnosti na příslušné odborné úrovni
- silnou orientaci na zákazníka, schopnost vcítit se do zákazníka a pochopit jeho podněty a problémy
- schopnost analyzovat dotazy, rozpoznat příčinu problému a navrhnout možná řešení
- dobré organizační schopnosti, cit pro detail a pozitivní přístup k práci
- týmovou oporu, schopnost zvládat stres a termíny při práci pod tlakem na několika projektech současně
- přesnost a disciplínu při zapisování činností do nástroje ITSM nástroje.
- preferována praxe v technologické firmě
- předchozí zkušenost se zákaznickou podporou vítána
- životopis v ČESKÉM a ANGLICKÉM jazyce
Nabízíme
- výborné platové podmínky
- širokou škálu benefitů
- práci v sehraném týmu pracujícího pro zahraniční společnost působící na českém trhu v
- zázemí nadnárodní společnosti, práci na projektech v ČR i zahraničí, po zapracování možnost home-office
- účast na školeních u poboček firmy v zahraničí (Rakousko, Belgie, Německo, Španělsko, Nizozemsko, UK, USA)
Jiná sdělení
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".