Volné pracovní místo  Jr. EMPLOYEE ADMINISTRATION SPECIALIST - flexible hours!

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-261503. <ul>
<li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li>
<li> Reporting activities</li>
<li> Maitaining the database and reconciliations time data in the system (SAP)</li>
<li> Processig of the assignments of the employees for projects</li>
<li> Close cooperation with the Payroll department </li>
<li> General ad-hoc administration</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> A university degree</li>
<li> Fluent English + at least upper intermediate German</li>
<li> Ability to work independently and as part of a team</li>
<li> Strong analytical skills</li>
<li> Knowledge of MS Excel is a must</li>
<li> The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 days of vacation</li>
<li> Meal vouchers</li>
<li> Home Office</li>
<li> Flexible working hours</li>
<li> Cafeteria</li>
<li> Health and accident insurance</li>
<li> Trainings</li>
<li> Events</li>
<li> Opportunity for a career growth both horizontally and vertically</li>
<li> Stable employment and high standards of work</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět