Volné pracovní místo  Junior HR Administrátor/ka (A13282)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Hledáme spolehlivou, pečlivou a motivovanouosobnost, která se připojí k týmu našeho klienta – stabilní a dynamické mezinárodní společnosti.
Pokud vás baví HR administrativa,  pracovní právo, organizace procesů a práce s lidmi, je tato pozice právě pro vás.

Pozice je na groupové úrovni, budete tedy pracovat se zaměstnanci celé skupiny, a proto je diskrétnost a zodpovědný přístup k citlivým údajům naprosto klíčový.

Hledáme juniorní kandidáty nebo osoby se základní zkušeností v HR či office managementu, kteří chtějí růst a rozvíjet se v mezinárodním prostředí.
  • Příprava pracovněprávních dokumentů podle šablon.
  • Organizace toku personálních dokumentů – příprava, tisk, zajištění podpisů, komunikace se zaměstnanci, distribuce a archivace dokumentů v ČR i zahraničí.
  • Administrativní a organizační podpora HR oddělení na groupové úrovni, včetně úpravy šablon, správy a archivace dokumentů.
  • Organizace schůzek a pracovních cest.
  • Práce s HR softwarem.
  • Příprava HR reportů, statistik a prezentací.
  • Účast na HR projektech a podpora rozvoje personální agendy.
  • Plnění dalších úkolů souvisejících s HR agendou podle pokynů nadřízených.

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzděláníekonomického nebo právního zaměření.
  • Základní zkušenosti s HR administrativou nebo office managementem.
  • Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
  • Diskrétnost a zodpovědný přístuppři práci s citlivými údaji zaměstnanců.
  • Dobrá znalost práce sMS Officea schopnost práce s HR softwarem.
  • Komunikativní znalost angličtiny.
  • Ochota učit se, aktivně se zapojovat do projektů a rozvíjet HR dovednosti.

Nabízíme

  • Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
  • Moderní kanceláře v centru Prahy
  • 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
  • Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
  • Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
  • Plně hrazenou MultiSport kartu
  • Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
  • Teambuildingy a zaměstnanecké akce
  • Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
  • Pracovní doba je 8:30 - 17:30
  • Možnost přiležitostních home office 
  • Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme na spolupráci!

Vhodné pro

Absolventy.

Máte zájem o nabídku Junior HR Administrátor/ka (A13282)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Inna Hottmar z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Přidáno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Junior HR Administrátor/ka (A13282)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět