Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Junior Payroll & HR Administrator with DUTCH

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–28–201119. Good job opportunity for graduates


This is a unique opportunity to start with a company which aims to drive the market worldwide. Are you fluent in English and Dutch? Would you like to work in HR within a multinational prestigious employer in Prague?


Main Responsibilities:
  • Participation in various projects
  • Processing internal documents
  • Produce all relevant paperwork for internal transfers, promotions & contract changes in a timely manner
  • Ensuring the smooth operation of employee payment
  • Creation of official HR documents
  • Administration of monthly payroll, to include holiday pay calculations and data entry of changes and commission
  • Management of information on the HR Information System and various processes
  • Process payroll, including updating employee numbers, hours, garnishments, benefits and vacation, etc.
  • Identify improvement activities for assigned team
  • Handling other payroll-related requests
  • Be the first point of contact for all general HR Enquiries, escalating to relevant HR colleague as necessary
  • To produce monthly and ad-hoc reports for the HR team, as requested
  • Support other teams, assigned tasks relating to human resources


The Opportunity…To use your grounding in human resources and payroll operations, excellent analytical and problem solving skills, and ability to work within a culturally and generationally diverse community to collaboratively oversee and perform all manner of employee transactions related to the employment life cycle.

Požadujeme

  • Suitable for starting a graduate career in the HR and Payroll services
  • Fluent English and Dutch
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Interest in this sector
  • Ability to analyze and solve complex issues
  • Good understanding of MS Office packages
  • Good working spirit
  • Previous experience in HR/Payroll is welcome

Nabízíme

  • Vacation – up to 25 days
  • Meal vouchers
  • Life/Pension Insurance Contribution
  • Referral Bonus
  • Language courses
  • Overtime Compensation
  • Sick Days
  • Employee Discounts

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

HR SPECIALISTA, mezinárodní společnost
Ref. č.: 19-11-240992. HR Specialista<br/> <br/>Náplň práce:<br/> <ul> <li> Kompletní samostatné zpracování mezd, mzdové závěrky a mzdové agendy, včetně odvodů dle platných právních předpisů za zaměstnance a zaměstnavatele</li> <l ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
SENIOR KONZULTANT/KA - PRAHA #2033077
People Consulting s.r.o. hledáme aktivní, samostatnou, zodpovědnou a výsledkově orientovanou osobnost pro rozšíření našeho výborného týmu. SENIOR KONZULTANT/KA - PRAHA Jaká bude Vaše pracovní náplň: · Zodpovědnost a zaji ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes
MZDOVÁ ÚČETNÍ, 30 hodin/týden
Ref. č.: 13-11-240979. Hledáte si práci na částečný úvazek a máte zkušenosti na pozici mzdové účetní? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis na pozici MZDOVÉ ÚČETNÍ a začněte pracovat pro mezinárodní společnost působící v oblasti ...
Grafton Recruitment s.r.o. Modletice, okres Praha-východ Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Účetní – Praha
• samostatné vedení účetnictví v. v. i. • vedení účetních knih • sestavování účetních závěrek • zpracování DPH • účtování majetku, hotovosti, cenin • styk s bankovními úřady • inventarizace
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 6 Plný úvazek
týden
Účetní – Praha 10
Jedná se o účetní práce malých a středních podniků v provozu. Pracovní kolektiv čítá 10 lidí. Odpovědný přístup je potřebný. Služební cesty maximálně po Praze.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 10 Plný úvazek
týden
Mzdový / mzdová účetní – konzultant / konzultantka mzdového softw...
Zajištění poradenství (hot-line), testování nových verzí mzdového a personálního programu FLUXPAM 5 a jeho nových modulů, školení uživatelů, zpracování mezd, analýza potřeb zákazníků, spolupráce na rozvoji systému. ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 5 Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno