Volné pracovní místo Junior Payroll & HR Administrator with DUTCH

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 1–28–205009. Good job opportunity for graduates


This is a unique opportunity to start with a company which aims to drive the market worldwide. Are you fluent in English and Dutch? Would you like to work in HR within a multinational prestigious employer in Prague?


Main Responsibilities:
  • Participation in various projects
  • Processing internal documents
  • Produce all relevant paperwork for internal transfers, promotions & contract changes in a timely manner
  • Ensuring the smooth operation of employee payment
  • Creation of official HR documents
  • Administration of monthly payroll, to include holiday pay calculations and data entry of changes and commission
  • Management of information on the HR Information System and various processes
  • Process payroll, including updating employee numbers, hours, garnishments, benefits and vacation, etc.
  • Identify improvement activities for assigned team
  • Handling other payroll-related requests
  • Be the first point of contact for all general HR Enquiries, escalating to relevant HR colleague as necessary
  • To produce monthly and ad-hoc reports for the HR team, as requested
  • Support other teams, assigned tasks relating to human resources


The Opportunity…To use your grounding in human resources and payroll operations, excellent analytical and problem solving skills, and ability to work within a culturally and generationally diverse community to collaboratively oversee and perform all manner of employee transactions related to the employment life cycle.

Požadujeme

  • Suitable for starting a graduate career in the HR and Payroll services
  • Fluent English and Dutch
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Interest in this sector
  • Ability to analyze and solve complex issues
  • Good understanding of MS Office packages
  • Good working spirit
  • Previous experience in HR/Payroll is welcome

Nabízíme

  • Vacation – up to 25 days
  • Meal vouchers
  • Life/Pension Insurance Contribution
  • Referral Bonus
  • Language courses
  • Overtime Compensation
  • Sick Days
  • Employee Discounts

Vhodné pro

Absolventy.

Podobné nabídky práce

Náborář řidičů kamionové dopravy s NJ Německo
ZERO-MAXX GmbH německá personální společnost specializující se na zajišťování pracovních míst v oblasti transportu/dopravy, přijme přímo do svého interního týmu spolehlivého, dynam ...
Zero-Maxx GmbH Oskar-v.-Miller-Str. 3a 84051 Essen... Plný úvazek
aktivní
Mzdový / mzdová účetní - konzultant mzdového software
• zajištění poradenství (hot-line) • testování nových verzí mzdového a personálního programu FLUXPAM 5 a jeho nových modulů • školení uživatelů • zpracování mezd • analýza potřeb zákazníků • spolupráce na rozvoji systému ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 5, Praha Plný úvazek
dnes
Účetní - Praha 6
• samostatné vedení účetnictví VÚV TGM, v.v.i. • účtování došlých faktur vč. zahraničních • provádění jejich úhrad • účtování pokladních dokladů
JOBSYSTEM s.r.o. Výzkumný ústav vodohospodářský T. G... Plný úvazek
dnes
PAYROLL ACCOUNTANT WANTED !!!
Ref. č.: 20-28-255425. Job area: Payroll, GL Accounting, Analysing, Reporting, Reconciliation<br/>Language: fluent English <br/>Location: Prague (close to metro station)<br/>Our client: Top company within their industry that has ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ČLEN TÝMU HR KONZULTANTŮ (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte rádi kontakt s lidmi a chcete si být zodpovědní za svoje výsledky? Hledáte zaměstnání v centru Prahy s velice dobrou dostupností? Chce být součástí týmu a mít vedle sebe přátelské kolegy? Pak neváhejte, zašlete nám svůj ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha-centrum Plný úvazek
týden
HR CONSULTANT SALES & LOGISTICS Praha (23.000 - 30.000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chcete se věnovat oblasti řízení lidských zdrojů? Hovoříte anglicky nebo německy a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás! ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno