Volné pracovní místo Kancelářský technik

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Secondary/Uni­versity degree, ideally in a technical field
  • Fluency in Czech or Slovak and good command of oral and written English
  • Knowledge of MS Office applications (Word, Excel)
  • Ability to work independently and efficiently with minimal direction
  • Practical person with ability to perform basic maintenance operations (screw, assemble, change bulbs)
  • Resourceful problem solver using common sense and judgement
  • Ability to manage multiple priorities/pro­cesses at the same time, and prioritize effectively
  • Strong organizational skills, sense of urgency, responsibility, time flexibility
  • A strong service orientation, pleasant style of communication, and a can-do attitude to deliver great service
  • Previous facilities or office coordination experience is preferred- Excellent team player
  • Flexibility to sometimes work different hours


FACILITY AND OFFICE SERVICES COORDINATOR
The Facility and Office Services Coordinator performs a variety of maintenance and administrative activitiesthat collectively contribute to the functionality and appearance of the office.
The F/O Services Coordinatorworks closely with Manager of Office and Facility Services, and handles diverse responsibilities:
Maintenance of physical space

  • Execute basic repairs (e.g., regular replacement of light bulbs and fixing furniture) and search for repair needs
  • Coordinate outsourced building services where applicable, including janitorial, order larger repairs as neededincluding supervising external contractors and vendors in confidential areas or arranging security; performingquality control inspections
  • Coordinate all repair work and maintenance with building management in selected aspects of facilities
  • Ensure overall office tidiness: do regular tidiness checks, gather feedback on tidiness and coordinate extracleaning service as needed (carpets, windows, etc.)
  • Coordinate work and communication during reconstruction or larger repairs
  • Maintain/organize the storage area – move boxes, furniture, etc. in and out of the storage/office­Office Services
  • Oversee the inventory of office supplies and stationary, including processing purchase orders as appropriateand stocking individual areas in the office
  • Provide full support to, and take full ownership of, in-office meetings/ events: order refreshments, technicalequipment, seating arrangement.
  • Execute ad hoc requests relevant to the role.

Nabízíme

  • Dynamic and prestigious working experience in the top international management consulting firm withchallenging working environment
  • Excellent learning opportunities in the team of young and talented people
  • Participation in internal/external trainings (language course, soft skills, etc.)
  • Corporate events, refreshment at the workplace, fitness, above standard medical care
  • Office in the center of Prague
poslat email

Podobné nabídky práce

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
dnes
Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Specialista zákaznické a obchodní podpory
Česká kurýrní a spediční společnosti IN TIME Spedice, spol. s.r.o. hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické a obchodní podpory v Praze. Co Vás čeká a nemine? ...
IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. Paceřická 2773/1, Praha Plný úvazek
týden
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Trainee in Customer Development - 27.000CZK
Key Responsibilities • Assisting/Supporting Team Leader and Customer Development Managers • Preparations of documents/presentations for meetings with customers • Communication with customers • Preparations of documents/presentatio ...
ADECCO spol.s r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno