Volné pracovní místo Key account manager/ka
Popis pracovní nabídky
Key Account Manager/kaRozšiřujeme náš tým a hledáme manažera/ku pro klíčové zákazníky s vášní pro obchod. Pokud jste obchodník tělem i duší, dokážete jít za svými cíli a máte rád/a nové výzvy, tak hledáme právě Vás.
Pracovní náplň:
- vyhledávání nových obchodních příležitostí na trhu
- každodenní jednání se zákazníky, tvorba nabídek a rozvoj prodeje našich výrobků
- cestování za zákazníky, budování a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky, pečování o jejich potřeby a rozvíjení
- aktivní podíl na vývoji nových výrobků a inovacích zavedených výrobků
- správa a prezentace produktového portfolia společnosti, školení a poradenství
- mapování trhu a konkurence, sledování a analýza trendů
- pravidelné aktualizování a správa dat o zákaznících v CRM systému
Co nabízíme?
- práce na HPP nebo živnost, dle dohody
- nástup možný ihned
- zázemí rodinné a stabilně se rozvíjející společnosti s více než 28 lety zkušeností v oboru
- pohodový pracovní tým s vysokou firemní kulturou
- příjemné pracovní prostředí
- motivující finanční ohodnocení s provizemi ze zakázek + roční prémie
- příspěvek na stravování
- služební notebook, mobil s datovým tarifem
- služební vozidlo
- školení, vzdělávání
- flexibilní pracovní doba
- dovolená 23 dnů
- fixní plat 33 000 Kč + pohyblivá složka dle vaší šikovnosti
- běžně se obchodník na této pozici dostane na 50 000 – 80 000 Kč, provizní systém ale nemá u nás strop
- Sídlo a zázemí společnosti v Holešově, pobočka Praha
Co požadujeme?
- ŠS vzdělání, VŠ výhodou
- obchodní praxe v technickém oboru výhodou
- vynikající komunikační a prezentační schopnosti, příjemné vystupování
- odpovědnost, spolehlivost, samostatnost a časová flexibilita
- proaktivní přístup, zájem o naše systémy
- vítáme znalost AJ, není však podmínkou
- znalost práce PC - MS Office, práce s komunikačními technologiemi
- ochotu učit se novým věcem
- nadhled a odolnost vůči stresu
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, flexibilita
Pokud jste dočetl/a až sem, zašlete nám svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem skrze odpovědní formulář
O nás
Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.
NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ
PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH
PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ
Máte zájem o nabídku Key account manager/ka?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Andrea Bialá z JOBSTART s.r.o.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail