Volné pracovní místo  KEY ACCOUNT MANAGER S AJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

Možnost nástupu: ihned nebo dle dohody
Místo výkonu práce: Brno + časté zahraniční pracovní cesty po celém světě (Evropa, Jižní Amerika, Asie,..)
Finanční ohodnocení: dle dohody (fixní část + provize z prodeje)

Rádi se pohybujete v mezinárodním prostředí a chcete dostat příležitost procestovat celý svět? Máte zkušenost s prací v zahraničí a nebojíte se vést obchodní jednání v angličtině? Máte tah na branku a můžete se pochlubit prokazatelnými obchodními výsledky?
Společnost zabývající se poskytováním TV vysílání přes internet hledá do svého týmu zaměstnance na pozici KEY ACCOUNT MANAGER S AJ.

JAKÉ AKTIVITY BUDETE VYKONÁVAT?

aktivní akviziční a obchodní činnost v oblasti IPTV a OTT poskytovatelům internetu, kabelové televize v zahraničí
vyjednávání obchodních podmínek a příprava smluv
budování a rozvíjení vztahů s klíčovými zákazníky
práce na rozjednaných projektech v rámci Evropy i celého světa
prezentace produktů společnosti na výstavách a veletrzích
Vašim úkolem bude také základní technická podpora klientů – složitější problémy za Vás vyřeší specializované technické oddělení
pravidelný měsíční reporting vedení společnosti
budete také sledovat konkurenci a analyzovat naše postavení na trhu
pravidelné cesty do zahraničí – délka a frekvence pracovních cest bude záležet na tom, jak se Vám podaří schůzky naplánovat

Požadujeme

CO BYSTE JEŠTĚ MĚLI VĚDĚT?

Budete součástí týmu 2 obchodníků, kteří se zaměřují na český a slovenský trh. Vaším úkolem bude rozšířit obchodní aktivity do zahraničí, upevnit postavení společnosti na trhu a dotáhnout do konce rozjednané obchody v rámci celého světa (např. Mexiko, Chile, Honduras). V České republice budete analyzovat možnosti na trhu, dojednávat schůzky v zahraničí a následně zpracovávat administrativu.

JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?

má pokročilou znalost anglického jazyka – bude vést obchodní jednání v angličtině, znalost českého jazyka je výhodou, nikoliv podmínkou (znalost dalších jazyků je vítána)
má praxi v oblasti B2B min. 2 roky a může se pochlubit prokazatelnými obchodními výsledky – v oblasti IT výhodou
velkou výhodou bude, pokud má již nějaké zahraniční zkušenosti
rád cestuje na služební cesty po celém světě
má tah na branku a silné komunikační a vyjednávací schopnosti

Nabízíme

CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?

motivační finanční ohodnocení + provize z prodeje
možnost pracovat v mezinárodním prostředí a procestovat svět
notebook a telefon k osobnímu užití
příspěvek na stravování, flexipass
možnost dalšího vzdělávání
firemní akce a teambuildingy
 Zpět