O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Starost o klíčové zákazníky ve svěřeném segmentu (vertical market Industry) a zodpovědnost za plnění obchodního plánu
- Návrhy obchodních plánů pro klienty v rámci navrženého rozvojového plánu
- Monitoring trhu a rozvoj přiděleného segmentu v souladu se strategií společnosti
- Role sponzora v přidělených zákaznických projektech
- Zodpovědnost za řádné využívání CRM systému
Požadujeme
- SŠ, VŠ vzdělání ideálně v oboru logistiky a dopravy
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka
- Znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
- Minimálně 3 leté prokazatelné zkušenosti v oblasti prodeje a řízení vztahu se zákazníky
- Samostatnost, zodpovědnost, zkušenosti z práce v projektových týmech
Nabízíme
- Velmi dobré platové ohodnocení
- Zázemí a jistotu stabilní mezinárodní společnosti
- Spolupráci na mezinárodních projektech
- Zaměstnanecké výhody (stravenky, příspěvek na jazykové vzdělávání, penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené atd.)
Místo výkonu práce: Rudná u Prahy