Volné pracovní místo Key Account with French

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

  • Own the territory KPI’s, which involves analysing performance statistics against contractual targets and identifying areas of best practise and facilitate process improvements 
  • Ensure the smooth, efficient and cost effective launch and replenishment of titles to all served markets 
  • Plan the processing of new releases as well as back catalogue titles in conjunction with the regional and corporate departments 
  • Build, maintain and operate market operations within an optimised value chain 
  • Monitor the manufacturing release schedules and sales forecasts to plan work requirements effectively 
  • Oversee the capturing of historical back catalogue and new release shipping quantities 
  • Proactively highlight and plan for potential capacity issues 
  • Establish client operations as a strategic competency within client & Global Services Platform 
  • Set the client operating objectives for regional operations efforts 
  • Partner with other Market Operations Managers, Retail Operations and Supply Planning in areas of change management 
  • Analyse business trends in country and provide insight if trend is differing 
  • Drive cost reduction through business process changes, improved communication and ‚ease of use‘ strategies

Požadujeme

  • Bachelors degree or equivilant
  • Proven experience in market operations, channel management, order management or demand management within the FMCG, Consumer Products or Pharmaceutical industry 
  • Fluent in English and French language, any other european language would be an advantage 
  • Proven record in change management
  • Strong planning and problem solving skills
  • Inovative and visionary thinking
  • Motivating and inspiring personality
  • Strong commercial and negotiation skills
  • Excellent communication persuasive skills
  • Client focus combined with strategic capabilities

Nabízíme

  • Opportunity to grow and realize oneself in an international company 
  • Possibility to work independently and apply own suggestions and ideas 
  • Positive company culture based on respect to the employees and their work 
  • Annual bonus (based on financial results)
  • Mobile phone and laptop
  • Language courses and other trainings Company events
  • Very nice and new working environment in a city center 
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers

Jiná sdělení

If you are interested in this job offer, please send me your CV.

Podobné nabídky práce

Finanční specialista
Ref. č.: 9-11-241389. Staňte se důležitým členem mezinárodní logistické firmy! Hledáme specialistu pro oddělení dopravního managementu.<br/> <br/>Finanční specialista:<ul> <li> vytváří, stravuje a kontroluje sazby za dopravní nákl ...
Grafton Recruitment s.r.o. Plzeň Plný úvazek
dnes
CONTROLLER/ÚČETNÍ s AJ
Máte zkušenosti a znalosti v oblastech controllingu a účetnictví a chcete se v nich dále rozvíjet? Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni? Pak právě Vám nabízí nadnárodní výrobní společnost se sídlem západně od Plzně ...
Advantage Consulting, s.r.o. Plzeň Plný úvazek
dnes
SENIOR ÚČETNÍ (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte víceletou praxi s účetnictvím a široký přehled v účetní oblasti? Domluvíte se bez problémů anglicky? Pak jste to vy, koho hledáme! Mezinárodní výrobní společnost hledá do svých řad novou posilu na pozici: SENIOR ÚČE ...
Advantage Consulting, s.r.o. Plzeň Plný úvazek
dnes
VEDOUCÍ ÚČTÁRNY s AJ
Jste kovaná/ý v oblasti účetnictví, máte zkušenosti s vedením týmu a ovládáte anglický jazyk? Pak právě Vám nabízí mezinárodní prestižní společnost zajímavou pracovní příležitost na pozici: VEDOUCÍ ÚČTÁRNY s AJ * Dohled ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Plzeňský, Česko Plný úvazek
dnes
CREDIT CONTROLLER WITH ENGLISH
Máte praxi ve finančním sektoru a hovoříte anglickým jazykem na komunikativní úrovni? Chcete své zkušenosti dále rozvíjet a kariérně růst? Pokud ano, tak hledáme právě Vás do našeho týmu. CREDIT CONTROLLER WITH ENGLISH * Sl ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Plzeňský, Česko Plný úvazek
dnes
ÚČETNÍ s AJ/NJ (25.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti a znalosti v oblasti účetnictví a chcete se v ní dále rozvíjet? Ovládáte anglický či německý jazyk? Pak neváhejte a kontaktujte nás!! * účtování přijatých faktur a pokladny * sledování a kontrola účtů * příprava ...
Advantage Consulting, s.r.o. okres Plzeň-sever, kraj Plzeňský Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno