Volné pracovní místo Key Account with French

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

  • Own the territory KPI’s, which involves analysing performance statistics against contractual targets and identifying areas of best practise and facilitate process improvements 
  • Ensure the smooth, efficient and cost effective launch and replenishment of titles to all served markets 
  • Plan the processing of new releases as well as back catalogue titles in conjunction with the regional and corporate departments 
  • Build, maintain and operate market operations within an optimised value chain 
  • Monitor the manufacturing release schedules and sales forecasts to plan work requirements effectively 
  • Oversee the capturing of historical back catalogue and new release shipping quantities 
  • Proactively highlight and plan for potential capacity issues 
  • Establish client operations as a strategic competency within client & Global Services Platform 
  • Set the client operating objectives for regional operations efforts 
  • Partner with other Market Operations Managers, Retail Operations and Supply Planning in areas of change management 
  • Analyse business trends in country and provide insight if trend is differing 
  • Drive cost reduction through business process changes, improved communication and ‚ease of use‘ strategies

Požadujeme

  • Bachelors degree or equivilant
  • Proven experience in market operations, channel management, order management or demand management within the FMCG, Consumer Products or Pharmaceutical industry 
  • Fluent in English and French language, any other european language would be an advantage 
  • Proven record in change management
  • Strong planning and problem solving skills
  • Inovative and visionary thinking
  • Motivating and inspiring personality
  • Strong commercial and negotiation skills
  • Excellent communication persuasive skills
  • Client focus combined with strategic capabilities

Nabízíme

  • Opportunity to grow and realize oneself in an international company 
  • Possibility to work independently and apply own suggestions and ideas 
  • Positive company culture based on respect to the employees and their work 
  • Annual bonus (based on financial results)
  • Mobile phone and laptop
  • Language courses and other trainings Company events
  • Very nice and new working environment in a city center 
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers

Jiná sdělení

If you are interested in this job offer, please send me your CV.

Podobné nabídky práce

CREDIT CONTROLLER WITH ENGLISH
Máte praxi ve finančním sektoru a hovoříte anglickým jazykem na komunikativní úrovni? Chcete své zkušenosti dále rozvíjet a kariérně růst? Pokud ano, tak hledáme právě Vás do našeho týmu. CREDIT CONTROLLER WITH ENGLISH * Sl ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Plzeňský, Česko Plný úvazek
dnes
Klientský poradce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera
Finanční specialista/ka
Ref. č.: 9-11-250535. Jedna z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozšiřujících společností hledá člověka, co se chce chopit mimořádné příležitosti! Buďte tím, kdo organizuje proces supply chain managementu od A do Z. Pokud máte eko ...
Grafton Recruitment s.r.o. Pilsen Plný úvazek
aktivní
pomocná/ý účetní
Jen pro OZP. Přijmeme do malého kolektivu kolegu/kolegyni na zpracování účetních dokladů (třídění, řazení, lepení, přepis do PC, pochůzky, úklid pracoviště). Pracovní doba individuální dle dohody. Mzda úkolová. Nutná obsluha PC v ...
IRU s.r.o. Pod Vrchem 876/80, Plzeň Zkrácený úvazek
aktivní
vedoucí pobočky Tesco finančních služeb
Životopis zasílejte na e-mail: <!--poslatEmail--> Pokud hledáte jistotu, dobře placenou práci a už netoužíte po každodenním tlaku nadřízeného, pak hledáme do našeho týmu právě Vás. Povedete samostatně pobočku, budete nápomocni stá ...
Home Credit a.s. Americká 2186/47, Plzeň Plný úvazek
aktivní
Účetní
Možné i pro OZP Náplň práce: Zpracování účetní agendy Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe alespoň 2 roky.
TECHNOPROGRESS s.r.o. Na Úhoru 413/1, Plzeň Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno