O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- běžná administrativa spojená s vyřizováním požadavků klientů banky
- poradenské služby v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací drobného a komerčního bankovnictví
- aktivní prodej produktů banky v rámci práce na přepážce
- uzavírání smluv s klienty
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání - nutná maturita!
- praxe v prodeji nebo v zákaznickém servisu (i brigádně)
- praxe v bankovnictví není podmínkou
- komunikační schopnosti, prodejní dovednosti
- znalost práce s PC (MS Word, MS Excel)
- samostatnost, iniciativa, vstřícný přístup a příjemné vystupování
- schopnost týmové spolupráce
Nabízíme
Budete mít zázemí bankovní společnosti s dlouhodobou tradicí, mezinárodně nastavenými procesy a podporou v celorepublikových marketingových kampaních. Nabízíme Vám dlouhodobé vzdělávání, zaměřené nejen na bankovní produkty, ale i na Váš osobní rozvoj v oblasti proklientského přístupu, psychologii zákazníka či v obchodních dovednostech.- zajímavá a zodpovědná práce
- možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
- motivující platové ohodnocení
- fixní mzda 19 000 - 22 000 CZK v hrubé měsíční mzdě + variabilní složka dle výsledků
- individuální i týmové bonusy
- příspěvek na stravování
- příležitost pro kariérní růst