O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Jsme mezinárodní personálně-poradenská společnost. Pro naši pobočku v Brně hledáme pracovníka/ci:Konzultant/ka do oddělení stálých pracovních úvazků
Toto oddělení má na starosti veškerou agendu související s vyhledáváním pracovníků k našim klientům.
Jedná se o zodpovědnou, samostatnou pozici.
Náplň práce:
- vedení samostatné agendy jednotlivých výběrových řízení na různorodé pozice u našich klientů
- příprava a zadávání inzerce
- vedení pohovorů, doporučování uchazečů ke klientům
- zpracování a podávání zpětných vazeb
- poradenství klientům
- vyhledávání nových klientů a následná péče o ně
- zpracovávání potřebné administrativy
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici nebo zkušenosti v oblasti komunikace s klienty velkou výhodou
- znalost anglického jazyka na dobré úrovni
- velmi dobrá znalost práce na PC
- ochotu neustále se učit novým věcem a rozvíjet se v oblasti personalistiky
- vstřícný, pro-zákaznický přístup
- rychlost v rozhodování se a řešení situací
- stresu-odolnost
- schopnost dělat více věcí najednou
- řidičský průkaz (výhodou)
Nabízíme
- zázemí dobře zavedené personální agentury
- možnost školení
- zaměstnanecké výhody
- pracoviště v centru Brna
- přátelské pracovní prostředí
- jazykové kurzy na pracovišti