O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- koordinace zaměstnanců na směnách
- kontrola docházek v docházkovém systému
- nahrazování absencí, dovolených, lékařů...
- komunikace s mistry ve výrobě, komunikace se zaměstnanci
- reportování kontaktním osobám
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání - obor nespecifikován
- zkušenosti - práce s lidmi, administrativa
- časovou flexibilitu - kontrola zaměstnanců v nepřetržitém provoze
- uživatelská znalost PC
- ŘP sk. B - vlastní vůz výhodou
- prezenční a komunikační dovednosti
Nabízíme
- zajímavou práci s možností profesního posunu
- platové ohodnocení dle odpracovaných směn
- nástup ihned 5.1.2015