Volné pracovní místo Koordinátor nákupu
O firmě
Personální poradenská společnost zaměřená na řízení lidských zdrojů s celorepublikovým působením.Popis pracovní nabídky
- koordinace činnosti nakupování s ostatními nákupčími ve společnosti
- nákup na základě potřeb výroby (investice, náhradní díly, stroje)
- komunikace s dodavateli (sledování kvality dodávek, navrhování nápravných opatření)
- komunikace s celními orgány a přepravci
- zodpovídá za zjištění technické specifikace nakupovaných materiálů
- spolupracuje se sesterskými závody v zahraničí
Požadujeme
- VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- praxe v oblasti nákupu investic a technického materiálu
- velmi dobrá znalost AJ
- řidičský průkaz skupiny B
- důslednost, odpovědnost, přesnost
- asertivní, komunikativní osobnost, se schopností vyjednávat a pracovat pod stresem
Nabízíme
- zodpovědnou a zajímavou práci v prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti
- možnost profesní seberealizace
- odpovídající finanční ohodnocení
- další firemní benefity (příspěvek na penzijní připojištění a stravování)