Volné pracovní místo  Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty #2715

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Společnost ABC Parking s.r.o.
Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde administrativa není jen rutina, ale klíčová součást provozu moderních rezidenčních projektů?
Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici koordinátor správy nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty.

Náplň práce:
  • Každodenní komunikace s klienty – e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině)
  • Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady)
  • Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentace
  • Administrativní podpora týmu – fakturace, objednávky, archivace
  • Koordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a techniky
  • Spolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situací
  • Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook)

Požadujeme

  • SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)
  • Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • Znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace – e-mail, telefon, osobní kontakt
  • Pokročilá práce na PC (MS Office)
  • Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnosti
  • Zájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servis
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • ŘP typ B

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
  • mzda 40 – 50.000 Kč
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
  • Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
  • Stravenky od 3. měsíce
  • 20 dní dovolené
  • Zajímavá a pestrá pracovní náplň
  • Firemní akce a večírky
  • Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Máte zájem o nabídku Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty #2715?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Aneta Pernicová z Jobs Contact Personal, s.r.o.

Aktualizováno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty #2715

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět