O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zajištění odeslání výrobků zákazníkům a materiálu do sesterských závodů
- příprava transportních dokumentů
- řízení komunikace mezi zákaznickým oddělením a oddělením logistiky
- zajištění potvrzení v elektronických portálech zákazníka
- komunikace s přepravními společnostmi (anglický a německý jazyk)
- výběr dopravce v závislosti na požadavcích zákazníka a termínu dodání
- řízení týmu nakládky a koordinace priorit / činnosti oddělení distribuce
- poskytování zpětné vazby zákaznickému centru
Požadujeme
- SŠ obchodního nebo dopravního zaměření
- komunikativní znalost NJ (denní komunikace)
- komunikativní znalost AJ (komunikace ústně a e-mailem)
- loajalita, flexibilita, schopnost stanovit priority a týmová práce
- schopnost pracovat samostatně, odolnost vůči stresu
- základní znalost Incoterms
- znalost práce na PC, internetu, SAP R/3, MS Office (Excel, Word) a Lotus Notes
- schopnost učit se nové věci a pozitivní reakce na změny
- "Can Do" přístup
- ochota pracovat na dvousměnný provoz
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti
- smlouva na hlavní pracovní poměr
- odpovídající finanční ohodnocení