O firmě
INEX Česká republika s.r.o. je přední českou společností v oblasti správy nemovitostí, průmyslového úklidu, čištění a dalších služeb v oblasti facility managementu a velkoobchodu s hygienickými a čisticími prostředky. Jsme držiteli certifikátu ISO 9001:2000, ISO: 14001:2004 a OHSAS 18001:2007 .Společnost zajišťující úklidové práce vnitřní (administrativa, výrobní prostory), venkovní (údržba zeleně, zimní a letní úklid), všechny speciální úklidové práce (mytí oken, čištění koberců, tvrdé podlahy, žaluzie, světla, podhledy, fasády), správcovství, podlahářské práce, střediska po celé ČR
Popis pracovní nabídky
- zajištění chodu sekretariátu společnosti, poštovní služby, evidence
- vedení běžné administrativní agendy
- administrace archivu společnosti
Požadujeme
- SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office (Word, Excel)
- komunikační a organizační schopnosti
- bezúhonnost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost
- znalost rutinních sekretářských prací
- ochota k dalšímu vzdělávání
Nabízíme
- příjemné pracovní prostředí
- zázemí stabilní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost dalšího profesního růstu