Popis pracovní nabídky
Nastavení skladu a logistických procesů, vedení centrálního skladu, distribučního systému a dopravy, příprava smluv, cen a logistických procesů, optimalizace skladových zásob, sledování nákladů, statistiky, reporty, kalkulace a kontrola cen, objednávání a koordinace dodávek od zahraničních a tuzemských dodavatelů, objednávání materiálu a sledování cenových relací dodavatelských firem, koordinace skladových zásob, kontakt a vyjednávání s logistickými společnostmi, monitoring a zodpovědnost za plnění dodávek, registrace a analýzy dodavatelů - zákaznický servis, komunikace s celní správou, příprava podkladů pro obchodní oddělení, inventury, koordinace vnitropodnikové a externí dopravy.Požadujeme
Praxe na vedoucí pozici v oblasti logistiky/dopravy podmínkou.Vzdělání a znalosti: středoškolské vzdělání technického směru, znalost práce v SAPu,
znalost práce na PC - MS Office, znalost anglického jazyka výhodou.
Osobní vlastnosti: bystrá a dynamická osobnost, chuť koordinovat a dokončovat obchodní případy, proaktivní a loajální přístup, zájem o věc, samostatnost, pečlivost a spolehlivost, zvládání stresových situací.
Nabízíme
Zajímavou práci, příjemné pracovní prostředí, 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění.Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro našeho významného klienta, kterým je společnost působící v oblasti medií.
Místo práce: Praha 5
Termín nástupu: Možno ihned
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".