Volné pracovní místo  MANAGER OBCHODNÍHO TÝMU - OBLAST AUTOMOTIVE AFTERMARKET #4076440

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

People Consulting s.r.o.
hledá pro svého klienta, obchodní společnost v oblasti Automotive aftermarket s mezinárodní působností, vhodné kandidáty/tky na pozici:

MANAGER OBCHODNÍHO TÝMU (3-10 podřízených) - OBLAST AUTOMOTIVE AFTERMARKET

Popis pozice / Náplň práce:
  • Vybudování a řízení prodeje divize
  • Vedení týmu spolupracovníků (nyní 3 podřízení v budoucnu do až 10 podřízených), motivace a hodnocení jejich práce, výběr nových zaměstnanců
  • Analýzy trhu a předkládání návrhů na nové obchodní a marketingové aktivity
  • Předkládání návrhu pro vytvoření ročního plánu obratu a zisku divize, reporting
  • Vedení obchodních jednání se zákazníky a uzavírání smluv o dodávkách zboží v rámci stanovených obchodních podmínek
  • Návrhy konceptů prodejních akcí vedoucí k zajištění plnění plánu obratu a zisku

Odpovědnosti:
  • Celková odpovědnost za prodej
  • Plnění plánovaného zisku
  • Strategie prodeje

Pravomoci:
  • Odměňování podřízených pracovníků v návaznosti na plnění cílů společnosti
  • Kontrola a předkládání podkladů pro měsíční tvorbu mezd podřízených pracovníků
  • Tvorba motivačního programu pro zaměstnance
  • K podpisu rámcových smluv o dodávkách zboží - na základě plné moci od vedení společnosti
  • Předkládá návrhy na systém vzdělávání

Požadujeme

Náš klient požaduje:
  • Zkušenost min 3 roky na obdobné pozici v oblasti Automotive (řízení týmu min. 3 lidí) v jedné společnosti PODMÍNKOU
  • Samostatná a silná osobnost, se strategickým a koncepčním myšlením
  • Schopnost samostatného rozhodování a přirozeně autoritativní osobnost
  • Schopnost vyhledávat nové zákazníky a navazovat dlouhodobou spolupráci
  • Zkušenosti s jednáním se zákazníky na různých pozicích (od techniků po jednatele a majitele firem)
  • Prokazatelné úspěchy z minulých zaměstnání (doložené příklady zrealizovaných akcí prosíme do přílohy)
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Pokročilá uživatelská znalost práce na PC
  • Znalost AJ - velkou výhodou
  • Znalost konkurence v odvětví automotive výhodou
  • Pokročilá uživatelská znalost práce na PC

Nabízíme

Náš klient nabízí:
  • Samostatnou a odpovědnou pozici v úspěšné mezinárodní společnosti
  • Mladý, dynamický kolektiv i nadřízený
  • Velmi zajímavé mzdové ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, školení, občerstvení na pracovišti, sick day)
  • Služební automobil i pro soukromé využití, mobilní telefon a notebook
  • Profesní i osobnostní rozvoj
  • Zaměstnání na HPP na dobu neurčitou
  • Nástup možný ihned či po vzájemné dohodě

Jiná sdělení

Máte-li zájem o tuto pozici, použijte prosím možnost „odpovědět“.

Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti People Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
 Zpět