Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Karviná
Může se Vám hodit:
Asistentka Karviná

Volné pracovní místo MANAGER/KA KANCELÁŘE PŘEDSEDY PŘEDSTAVENSTVA/MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ/HLI

aktivní
Kariéra spol. s r.o.

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Místo pracoviště
okres Karviná
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • zajištění chodu kanceláře předsedy představenstva
  • administrativní podpora předsedy představenstva a dalších dvou členů představenstva
  • spolupráce na přidělených projektech
  • samostatné řešení přidělených operativních úkolů
  • zpracování podkladů, jejich vyhodnocení a analýza (excel)
  • přípravu a zpracování agendy jednání představenstva a valných hromad společnosti (pozvánky, agenda, zápisy atd.)
  • příprava, zpracování a připomínkování smluv a jiných právních dokumentů 
  • koordinace spolupráce s právními kancelářemi
  • správa dokumentačního centra
  • rešerše dat, informací a příprava podkladů pro strategická jednání
  • agenda týkající se sponzorských a charitativních aktivit společnosti
  • organizace schůzek a služebních cest

Požadujeme

  • VŠ vzdělání, příp. VOŠ, právní, nebo ekonomické zaměření výhodou 
  • velmi dobrá aktivní znalost AJ slovem i písmem (komunikace, prezentace)
  • znalost polského jazyka slovem i písmem výhodou
  • znalost práce na PC (vyšší uživatelská úroveň používání systémů MS Office, Internet)
  • koncepční a samostatný pracovní přístup orientovaný na výsledky
  • dobré organizační schopnosti a flexibilita
  • minimálně 5 let praxe výhodou
  • ŘP sk. B

Nabízíme

  • práci v perspektivní společnosti
  • zajímavou a různorodou pracovní náplň
  • odpovídající finanční ohodnocení


Termín nástupu: dohodou
Místo pracoviště: Moravskoslezský kraj

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ pomocí volby „odpovědět“ a uvádějte značku 18051/MKPP/MO­RAVSKOSLEZSKÝ KRAJ/HLI

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2014. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Jiná sdělení

Pro našeho významného klienta, který působí v oblasti výroby a prodeje doplňků výživy hledáme vhodného uchazeče na pozici:

MANAGER/KA KANCELÁŘE PŘEDSEDY PŘEDSTAVENSTVA

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/ASISTENTKA VÝKONNÉHO ŘEDITELE
Ref. č.: 4-30-227164. Máte zkušenosti v textilním průmyslu a chtěli byste působit a rozvíjet své odborné znalosti v tomto oboru? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis! Hledáme vhodné kandidáty na pozici ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ VÝKON ...
Grafton Recruitment s.r.o. moravskoslezský kraj Plný úvazek
týden
asistenti servisního oddělení
Náplň práce: zpracování podkladů pro fakturaci servisních zakázek, fakturace servisních zakázek, evidence skladového hospodářství /vystavení a kontrola skladových dokladů/, pravidelné reporty /INTRASTAT, EKOKOM/ Požadujeme: SŠ eko ...
STARLIFT s.r.o. Čs. armády 184, Bohumín Plný úvazek
včera
asistenti servisního oddělení
Náplň práce: administrativně-technická podpora týmu servisních a dílenských mechaniků, tvorba cenových nabídek ve firemním software, specifikace objednávání náhradních dílů dle požadavků zákazníka, komunikace s dodavateli a zákazn ...
STARLIFT s.r.o. Čs. armády 184, Bohumín Plný úvazek
včera
Asistenti vedoucí výroby s angličtinou
Sky Paragliders je dynamicky rozvíjející se firma zabývající se výrobou paraglidingového vybavení. Jsme precizní leteckou výrobou. Hledáme člověka, kterému je naše branže sympatická, který je organizačně zdatný, dokáže přemýšlet v ...
Sky Paragliders a.s. Obecní 668, Albrechtice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno