Volné pracovní místo Manažer finančních služeb a účetnictví

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Řídí týmu 10 lidí, který poskytuje účetní služby v oblasti závazků (včetně zpracování faktur, měsíčních uzávěrek, zpracování výdajů), obecné účetnictví a administrace služebních cest pro skupinu firem sídlících v České republice, Velké Británii, Německu, Rakousku a Francii. 
  • Řídí tým a dodání služeb ve zmíněných oblastech
  • Nastavování týmových denních, týdenních a měsíčních priorit tak, aby byly zajištěny zákazníkovy požadavky 
  • Školení jednotlivých pracovníků, aby mohli dosáhnout svých cílů a úkolů 
  • Podporuje týmu ve formě telefonní a administrativní asistence dle potřeby 
  • Zajišťuje, aby procesy byly stabilní, efektivní a vykonány s ohledem na vysokou kvalitu 
  • Vedení procesní i školící dokumentace
  • Vytváří návrhy na zlepšení kontinuity procesu a zlepšení služeb 
  • Nábor, hodnocení a zaškolení nových zaměstnanců
  • Vedení projektů v oblasti zavádění nových služeb a úkolů 
  • V delším časovém horizontu také převezme zodpovědnost za finance právnické osoby v České republice 
  • V omezené míře také jednání s daňovým úřadem a auditory

Požadujeme

  • Praxe v oboru finance a účetnictví
  • Zkušenost s vedením lidí výhodou
  • Plynulá AJ
  • Dobrá znalost sady Microsoft Office
  • Zkušenost s prací v účetních systémech
  • Znalost účetních a daňových právních předpisů
  • Schopnost pracovat pod tlakem a ve stresu, proaktivní, flexibilní a přizpůsobivý přístup k práci, touha se rozvíjet 
  • Vedoucí schopnosti, orientace na zákazníka, pečlivost a důvěryhodnost, přímost, efektivní přístup k řešení problémů, schopnost stanovit priority a zaměření se na výsledek

Nabízíme

  • Příležitost růstu a seberealizace v mezinárodní společnosti 
  • Možnost pracovat nezávisle a realizovat vlastní návrhy a nápady 
  • Pozitivní kultura společnosti založená na respektu zaměstnanců a jejich práce 
  • Roční bonusy (založené na finančních výsledcích)
  • Mobilní telefon a notebook
  • Jazykové kurzy a další školení
  • Firemní akce
  • Velmi příjemné a nové pracovní prostředí v centru města
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis nebo mě kontaktujte na uvedeném telefonním čísle.

Podobné nabídky práce

OBCHODNÍ PORADCE PRO ČESKOU POJIŠŤOVNU
Chcete být součástí týmu úspěšných lidí, kteří stále hledají nová řešení? Vyhledáváte aktivní přístup k práci a rádi za sebou vidíte výsledky? Chcete si sami určovat pracovní dobu a výši příjmu? Pak hledáme právě Vás – staňte se ...
Česká pojišťovna a.s. ČR Plný úvazek, Práce na ŽL
aktivní
Obchodní konzultant na pobočce
Jsme Česká pojišťovna, největší pojišťovna s nejrozsáhlejší sítí poboček v ČR a jednička na trhu. Hledáme do svého týmu další ,,chytré hlavy" na pozici Obchodního konzultanta pro pobočky v rámci Prahy. Jaký je náš obchodní konzu ...
Česká pojišťovna a.s. ČR Plný úvazek, Práce na ŽL
aktivní
finanční manager/ka
Životopis zasílejte na e-mail: <!--poslatEmail--> Hledáme finanční manažerku nebo manažera na úvazek 1 HPP s nástupem ideálně od 1. 4. 2017. Nabízíme smlouvu na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou), dobré finanční ohodnoce ...
Ponton, z.s. Podmostní 2398/1, Plzeň Plný úvazek
týden
Realitní a finanční specialista
Místo výkonu práce - Kralovice Požadujeme komunikativnost, spolehlivost řidičský průkaz sk. B, schopnost orientace na internetu Kontaktní osoba: Petra Podoružková, tel. <!--poslatEmail-->, <!--poslatEmail-->
Reality Oříšek s.r.o. Masarykovo nám. 1, Kralovice Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno