Volné pracovní místo Manažer námořní přepravy

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Manažer námořní přepravy

The Ocean Export Process Manager is responsible to ensure high quality operations mainly focused on Ocean Freight documentation and related processes with strong focus on effective interaction with key stakeholders (internal customers, ocean carrier vendors, customs offices, etc.).

Responsibilities
Lead, motivate and develop team members (6 direct, 80 indirect reports) to achieve agreed service productivity and quality standards
Identify and drive improvement opportunities to enhance customer experience
Effectively implement new services scope and new serviced business areas into the established Ocean Freight Export operations in close collaboration with our Transition Management Team
Manage complex process inquiries requiring higher level of industry knowledge and authority and/or interaction with internal as well as external stakeholders
Drive process standardization in collaboration with global, regional and country process owners
Resolve operational escalations as per defined communication and escalation matrix
Assist the HR Manager with definition and support of development and training plan in order to improve performance and promote continuous learning
Manage and monitor operational performance data on defined frequency and manage effective relationship through operations business reviews with internal business partners and key 3rd party vendors
Constantly review performance and actively work with the team leads to identify and implement corrective and preventive actions to maintain and improve service delivery and productivity as per defined KPI’s within the SLA’s

Qualifications:
University degree, e.g. vocational education in logistics
Previous experience in process management
Solid team leadership, communication / social skills in an international environment
Min. 5 years of relevant professional experience
Detailed knowledge in forwarding business – advantage Skills
Leadership Competencies
Empowering and motivating individuals teams to achieve high performance
Sense of responsibility and ability to make effective decisions
Collaborating in a fair and effective manner with others to achieve joint goals
Developing and showing tolerance to others’ cultures and values
Ensuring a cooperative atmosphere through adequate, clear communication

Languages:
Business English – Excellent language skills, both verbal and written
German of advantage
Local language (Czech) of advantage

Požadujeme

Podobné nabídky práce

Station Manager
Kontakt: Hladiš Luděk Ing., e-mail: <!--poslatEmail--> prvotní kontakt emailem. Místo výkonu:Václavské náměstí č.p. 773/4, Praha 1.Požadovaná kvalifikace: absolvování Nanjing University of Aeronautics and Astronautics, praxe v Ha ...
Hainan Airlines Co., Ltd, odštěpný závod Václavské náměstí 773/4, Praha Plný úvazek
aktivní
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
MÍSTO VÝKONU : PRAHA / KONTAKT : První kontakt zájemce:e-mailem: <!--poslatEmail--> Požadavky: Znalost RJ, FJ, ČJ, AJ- aktivní úroveň Zkušenost s komunikací s multikulturní klientelou Středoškolské vzdělání Praxe v oboru Pracovi ...
ALVI Development s.r.o. Praha Plný úvazek
aktivní
Řídící pracovníci v dopravě, logistice a příbuzných oborech
Místo výkou práce: Praha. Kontaktní osoba: paní Chachina Larissa, e-mail: <!--poslatEmail--> Aktivní znalost RJ výhodou + další jazyk výhodou, plánování, zadávání a realizace renovací přepravníků, rozpočty a kalkulace, zpracování ...
DEVELOPMENT VELAS s.r.o. Praha Plný úvazek
aktivní
Asistent/ka pro ředitele divize (Assistant to General Manager of ...
místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 857/18, Nové Město, 110 00 Praha 1 kontakt : Vanická Pavlína JUDr., tel.: <!--poslatEmail-->, e-mail: <!--poslatEmail--> Profil vhodného kandidáta - předchozí zkušenost na obdobné pozici vítána ...
CEFC Investment (Europe) Company a.s. Na příkopě 857/18, Praha Plný úvazek
aktivní
3343 zástupce ředitele pro administrativní záležitosti
místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 857/18, Nové Město, 110 00 Praha 1 kontakt: Vanická Pavlína, tel.: <!--poslatEmail-->, e-mail: <!--poslatEmail--> Nutná znalost čínského a anglického jazyka slovem i písmem. Pohovory v anglické ...
CEFC Investment (Europe) Company a.s. Na příkopě 857/18, Praha Plný úvazek
aktivní
technicko - administrativní pracovnici
Kontakt předem telef. Po až Pá od 7.30 do 16.00.Místo vhodné jak pro absolventy tak i pro pracovníky v důchodovém či předdůchodovém věku , Jedná se o běžnou administrativu spojenou s chodem společnosti ale i z části technickou, j ...
Josef Procházka - JOP KOMPRESORY Podnikatelská, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno