Volné pracovní místo  Manažer oddělení realizací s angličtinou

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 90 000 - 110 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Hledám MANAŽERA ODDĚLENÍ REALIZACÍ pro úspěšnou tuzemskou společnost působící na mezinárodním poli se zaměřením na vývoj vlastních systémů (HW, SW, mechanika). Pokud máte tah na branku, zvládáte komunikaci v angličtině a nemáte strach se zajímavých výzev, tak mi zašlete svůj životopis!

Náplň práce:
  • zodpovědnost za řízení a realizaci projektů vedených projektovými manažery
  • vedení a koordinace týmu projektových manažerů
  • sestavování, kontrola a optimalizace projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů
  • kontrola řízení rizik a řešení problémů v průběhu realizace projektů
  • zavádění a dohled nad používáním projektových metodik (např. Agile, Waterfall, PRINCE2)
  • pravidelný reporting top managementu
  • monitoring a hodnocení výkonnosti projektového oddělení
  • spolupráce s obchodním oddělením při plánování kapacit a tvorbě nabídek
  • spolupráce s vývojovou, výrobní a servisní části společnosti
  • odpovědnost za plnění cílů v oblasti kvality, nákladů a termínů projektů
  • vedení vlastních projektů

Požadujeme

  • VŠ vzdělání, ideálně v oboru elektrotechniky / strojírenství
  • zkušenosti z obdobné pozice v řízení komplexních projektů
  • znalost projektových metodik – např. PRINCE2, IPMA, PMI, Agile/Scrum
  • zkušenosti s vedením lidí a nastavováním procesů
  • uživatelská znalost komerčního ERP systému
  • ŘP sk. B, aktivní řidič
  • cestování do zahraničí (cca 2 dny v měsíci)
  • angličtina – pravidelná komunikace v psané i mluvené formě
  • samostatnost a zodpovědnost
  • výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti

Nabízíme

  • platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
  • motivační složka, bonusy
  • služební automobil
  • telefon + notebook
  • týden dovolené navíc + sickdays
  • vzdělávací kurzy + školení
  • flexibilní pracovní doba
  • systém kafetérie
  • občerstvení v zaměstnání
  • příspěvky na další vzdělání
  • firemní teambuildigové akce
  • možnost příležitostně práce formou Home-Office
  • pracoviště: Brno

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato nabídka je také vhodná pro: manažer oddělení realizací, projektový manažer, vedoucí pracovník, ředitel realizací, PRINCE2, PMI, IPMA, Agile, Scrum, Waterfall, apod. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Máte zájem o nabídku Manažer oddělení realizací s angličtinou?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Jan Dohnálek z Jobs Contact Personal, s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Manažer oddělení realizací s angličtinou

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět