Volné pracovní místo  Manažer pobočky BRNO v personální agentuře

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • zodpovědnost za komplexní organizaci, chod a poskytování služeb
  • zodpovědnost za rozvoj pobočky a její výsledky
  • zodpovědnost za personální záležitosti (rozvoj, organizaci, vedení, rozdělení práce, motivaci a koučování týmu)
  • obchodní jednání a nastavení cenové politiky s klienty
  • komunikace s uchazeči v oblasti středního a vyššího managementu a jejich kvalifikovaný výběr
  • sledování a analýza trhu, sledování vstupů významných výrobních a logistických společností na český trh
  • reporting vedení společnosti

Požadujeme

  • PRAXE 2 ROKY V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE MIN. NA POZICI HR KONZULTANTA PODMÍNKOU
  • SŠ / VŠ vzdělání
  • zkušenosti s koordinací týmu
  • zkušenosti s obchodním jednáním s HR manažery společností značnou výhodou
  • osobnost s vůdčími schopnostmi a prokazatelnými obchodními dovednostmi
  • dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
  • schopnost nadchnout a motivovat podřízené
  • dobrá organizace práce
  • samostatnost a pro-aktivní přístup k práci
  • odolnost vůči stresu
  • řidičský průkaz sk. B
  • bydliště Brno a blízké okolí
  • znalost AJ nebo NJ značnou výhodou

Nabízíme

  • práci v zavedené společnosti s rostoucí tendencí
  • práci v mladém a dynamickém kolektivu
  • možnost seberealizace
  • motivující finanční ohodnocení
  • práci s interní rozsáhlou databází uchazečů a na míru sestaveným interním systémem
  • účast na firemních akcích v ČR i v zahraničí
  • termín nástupu: ihned nebo dle domluvy
  • pracoviště: centrum BRNA

Jiná sdělení

Zaujala Vás pracovní nabídka? Máte prokazatelnou praxi v personální agentuře? Zašlete nám Váš životopis.
 Zpět