Volné pracovní místo  Manažer servisu / Projektový manažer

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Manažer servisu je zodpovědný za plánování a řízení servisních činností, komunikaci se zákazníkem na dispečinku servisu a administrativní činnost spojenou s prací servisních mechaniků jako je příjem objednávek, zadávání technických úkolů dalším oddělením, zpracování a archivace servisních zpráv, vedení obsahu zakázky jako podklad pro fakturaci. Manažer servisu musí být obeznám s technickou problematikou. Administrativu, rozdělování práce a kontrolu provádí v informačním systému firmy. Je zodpovědný za optimální využití pracovních sil a času.

Požadujeme

Požadujeme solidní orientaci v technických oborech: nejlépe elektro, chlazení nebo strojní oblast. Požadujeme praktickou znalost základů projektového řízení vč. praxe s využitím informační podpory, jako jsou počítačové systémy řízení výroby a projektů (MS Project, Primavera, EasyProject ...). Uživatelskou znalost databázových účetních informačních systémů (SAP, Pohoda, ...).
Znalost cizího jazyka (nejlépe AJ nebo NJ) na základní komunikativní úrovni – pro písemnou komunikaci. Výhodou je praxe v servisní organizaci nebo na podobné pozici.

Nabízíme

Možnost podílet se na zajímavých výrobních projektech. Nabízíme možnost vyššího výdělku při dobrém pracovním nasazení a výsledcích, resp. při schopnosti aktivně vyhledávat zakázkové příležitosti – formou dohodnutého podílu na marži. Flexibilní pracovní dobu. Možnost částečné home-office za definovaných podmínek.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Společnost AirTechnology působí na evropském trhu od roku 1993. Je dodavatelem komplexních řešení pro oblast techniky prostředí a automatizace budov, stejně jako pro oblast návrhu a konstrukce speciálních laboratorních a výrobních malosériových zařízení.

Místo práce: Hodonín

Termín nástupu: Srpen až říjen 2012

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět