Volné pracovní místo  Manažér zákazníckeho servisu (financie)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Naše společnost, DEKRA kvalifikace a poradenství s.r.o, je personálně poradenskou společností mezinárodního charakteru, s mateřskou společností v německém Stuttgartu. Nabízíme nejen klasické "HR služby" (typu recruitment, executive search, etc.), ale také služby nadstavbové, služby typu "Try and Hire", dočasné přidělení zaměstnanců apod.

Popis pracovní nabídky

Priame riadenie 4 podriadených vedúcich oddelení
Nepriame riadenie do 70 zamestnancov v rámci jednotlivých oddelení
Komplexný dohľad nad účtovnou problematikou zákazníckeho servisu
Realizácia procesného plánovania
Kontrola stanovených úloh v rámci zákazníckeho servisu
Reporting

Požadujeme

Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Zameranie, odbor:
ekonomické

Jazykové požiadavky
Anglický jazyk - aktívne

Vodičský preukaz sk.B

Osobnostné predpoklady, ďalšie požiadavky:
Minimálne 5-ročná prax v riadení oddelenia v rámci zákazníckeho servisu
Systematickosť, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, flexibilita
Znalosť druhého svetového jazyka je výhodou

Nabízíme

Práca v medzinárodnom prostredí a dynamickom kolektíve
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Atraktívny balík zamestnaneckých výhod

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět