Volné pracovní místo MANAŽER ZÁKAZNICKÝCH REKLAMACÍ (od 35.000 Kč)
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Pohybujete se již nějakou dobu v oblasti kvality a máte zkušenosti s řešením reklamací? Jste technicky vzdělání, máte zkušenosti se strojírenskou výrobou a technické výkresy jsou Vaši kamarádi? Výrobní strojírenská společnost v Olomouckém kraji hledá schopného a flexibilního kandidáta na pozici "Inženýr kvality pro zákaznické reklamace".- vyhodnocování reklamací zákazníků a návrhy na nápravná opatření
- analýza chybovosti a hledání zdrojů a příčin
- aktivní komunikace se zákazníky a zodpovědnost za úspěšné vyřešení reklamací
- v případě potřeby také řešení dodavatelské kvality s dalšími členy oddělení kvality
- tvorba potřebné dokumentace při realizaci reklamací a nápravných opatření
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání s technickým zaměřením
- praxi v řešení zákaznických i dodavatelských reklamací
- praxe ve strojírenské výrobě výhodou
- technické myšlení a dobrou orientaci ve výkresové dokumentaci
- komunikativní znalost NJ (také technická němčina) podmínkou
Nabízíme
- odpovídající platové ohodnocení
- každoroční navyšování mzdy
- roční odměny
- až 25 dní dovolené
- jazykové kurzy a možnost cestovat do zahraničí