Volné pracovní místo  MANAŽER ZÁKAZNICKÝCH REKLAMACÍ (od 35.000 Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Základní

Popis pracovní nabídky

Pohybujete se již nějakou dobu v oblasti kvality a máte zkušenosti s řešením reklamací? Jste technicky vzdělání, máte zkušenosti se strojírenskou výrobou a technické výkresy jsou Vaši kamarádi? Výrobní strojírenská společnost v Olomouckém kraji hledá schopného a flexibilního kandidáta na pozici "Inženýr kvality pro zákaznické reklamace".

  • vyhodnocování reklamací zákazníků a návrhy na nápravná opatření
  • analýza chybovosti a hledání zdrojů a příčin
  • aktivní komunikace se zákazníky a zodpovědnost za úspěšné vyřešení reklamací
  • v případě potřeby také řešení dodavatelské kvality s dalšími členy oddělení kvality
  • tvorba potřebné dokumentace při realizaci reklamací a nápravných opatření

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání s technickým zaměřením
  • praxi v řešení zákaznických i dodavatelských reklamací
  • praxe ve strojírenské výrobě výhodou
  • technické myšlení a dobrou orientaci ve výkresové dokumentaci
  • komunikativní znalost NJ (také technická němčina) podmínkou

Nabízíme

  • odpovídající platové ohodnocení
  • každoroční navyšování mzdy
  • roční odměny
  • až 25 dní dovolené
  • jazykové kurzy a možnost cestovat do zahraničí
 Zpět