O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- plánování, vedení a koordinace týmu nákupčích s cílem optimálně zabezpečit výrobu
- supervize optimálního stavu zásob
- účast na plánování výroby
- příprava dodacích podmínek, cen, strategií, politik
- příprava požadavků na materiál a dohod s dodavateli
- vyjednávání s dodavateli
- vyhodnocování nabídek (podmínky, ceny, apod.) od dodavatelů
- management a koordinace nových projektů – v oblasti nákupu
- měsíční, týdenní reporty nadřízenému
- dohled nad náklady na nástroje
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- aktivní znalost anglického jazyka
- znalost němčiny výhodou
- zkušenosti s vedením nákupu - min. 3 roky
- zkušenosti s řízením lidí
- zkušenosti v automobilovém průmyslu
- MS Office, hlavně Excel, SAP výhodou
- dobré komunikační schopnosti
- samostatnost, pečlivost, odolnost vůči stresu, analytičnost, odpovědnost
- ŘP sk. B
Nabízíme
- zajímavé finanční ohodnocení, bonusy
- příjemné pracovní prostředí
- zaměstnanecké výhody
- nástup ASAP