Volné pracovní místo  Marketingový manažer s technickým backgroundem (medior/senior)

Lokalita Plzeň a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

Marketing Manager Medior/Senior

Jsme personálně poradenská společnost People Consulting s.r.o. s více než 15letou historií na českém trhu. Hledáme pro svého významného klienta, který je předním inovátorem v oblasti automatizace a digitalizace zkušené osobnosti, které: chtějí aplikovat své znalosti a posouvat se kupředu, jak profesionálně, tak i osobnostně.
V současné době hledáme, v rámci růstu společnosti, pro tým marketingových odborníků talentované medior a senior manažery. Pokud máte zkušenosti v oblasti technického marketingu, mluvíte plynně anglicky a chcete být součástí mezinárodního týmu, hledáme právě Vás.

Co bude Vaší náplní práce:
Plánování, řízení a analýza mezinárodní marketingové a komunikační strategie, marketingových kampaní a prostředků pro cílové trhy
Využití cesty zákazníka (buyer’s journey) k architektuře inovativních multi-tech engagement programů
Koordinace (sladění aktivit v jednotlivých zemích) a definování marketingu
Řízení projektů marketingových týmů
Zajištění zvýšení prodeje získáváním zákaznických projektů konsolidací argumentace trhu a zákazníků a distribucí znalostí prostřednictvím vhodných kanálů (webináře, školení na místě a online prodejní platformy)
Vyvíjet obsah určený k vytvoření povědomí a získání nových prodejních kontaktů
Analyzovat situace, cíle, cílové skupiny, tržní prostředí, konkurenci
Prezentace technických produktů zákazníkům a distributorům
Příprava prodejních dokumentů, vytváření obsahu ke zvýšení povědomí a získávání nových kontaktů na trhu, včetně analýzy trhu a trendů (sledování konkurence)

Požadujeme

Náš klient požaduje:
Odbornou znalost nákupního procesu B2B, zkušenosti s prodejem, marketingem i řízením projektů v oblasti průmyslu podmínkou
Zkušenosti s vedením kampaně, tvorbou a analýzou výsledků podmínkou
Technické povědomí a znalosti (programování, PLC)
Plynulá komunikace v anglickém jazyce a velmi dobré prezentační dovednosti
Schopnost implementovat a organizovat marketingové strategie pro generování potenciálních zákazníků a urychlení procesu
Schopnost srozumitelné propagace složitých technologií
Zkušenosti s prací s globálními týmy na dálku a ochota pracovat v agilním prostředí
Zkušenosti s analýzou výkonnosti kampaní a s nástroji pro automatizaci marketingu, platformami pro zpracování zákaznických dat a analytickými nástroji (Eloqua, Adobe Analytics, Sprinklr)

Nabízíme

Náš klient nabízí:
Až 33 dní dovolené, flexibilní pracovní doba a home office až 3 dny v týdnu pro lepší rovnováhu mezi pracovním a osobním životem
Individuální rozpočet na benefity (Cafeteria, příspěvky na penzijní/životní pojištění, stravenky, výhodné nabídky a slevy…)
Příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
Zajímavou práci v rychle se měnícím prostředí mezinárodní společnosti

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš strukturovaný profesní životopis skrze odpovědní formulář.

Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.
 Zpět