Volné pracovní místo Marketingový manažer s technickým backgroundem (medior/senior)
Firma
People Consulting s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“Popis pracovní nabídky
Marketing Manager Medior/SeniorJsme personálně poradenská společnost People Consulting s.r.o. s více než 15letou historií na českém trhu. Hledáme pro svého významného klienta, který je předním inovátorem v oblasti automatizace a digitalizace zkušené osobnosti, které: chtějí aplikovat své znalosti a posouvat se kupředu, jak profesionálně, tak i osobnostně.
V současné době hledáme, v rámci růstu společnosti, pro tým marketingových odborníků talentované medior a senior manažery. Pokud máte zkušenosti v oblasti technického marketingu, mluvíte plynně anglicky a chcete být součástí mezinárodního týmu, hledáme právě Vás.
Co bude Vaší náplní práce:
Plánování, řízení a analýza mezinárodní marketingové a komunikační strategie, marketingových kampaní a prostředků pro cílové trhy
Využití cesty zákazníka (buyer’s journey) k architektuře inovativních multi-tech engagement programů
Koordinace (sladění aktivit v jednotlivých zemích) a definování marketingu
Řízení projektů marketingových týmů
Zajištění zvýšení prodeje získáváním zákaznických projektů konsolidací argumentace trhu a zákazníků a distribucí znalostí prostřednictvím vhodných kanálů (webináře, školení na místě a online prodejní platformy)
Vyvíjet obsah určený k vytvoření povědomí a získání nových prodejních kontaktů
Analyzovat situace, cíle, cílové skupiny, tržní prostředí, konkurenci
Prezentace technických produktů zákazníkům a distributorům
Příprava prodejních dokumentů, vytváření obsahu ke zvýšení povědomí a získávání nových kontaktů na trhu, včetně analýzy trhu a trendů (sledování konkurence)
Požadujeme
Náš klient požaduje:Odbornou znalost nákupního procesu B2B, zkušenosti s prodejem, marketingem i řízením projektů v oblasti průmyslu podmínkou
Zkušenosti s vedením kampaně, tvorbou a analýzou výsledků podmínkou
Technické povědomí a znalosti (programování, PLC)
Plynulá komunikace v anglickém jazyce a velmi dobré prezentační dovednosti
Schopnost implementovat a organizovat marketingové strategie pro generování potenciálních zákazníků a urychlení procesu
Schopnost srozumitelné propagace složitých technologií
Zkušenosti s prací s globálními týmy na dálku a ochota pracovat v agilním prostředí
Zkušenosti s analýzou výkonnosti kampaní a s nástroji pro automatizaci marketingu, platformami pro zpracování zákaznických dat a analytickými nástroji (Eloqua, Adobe Analytics, Sprinklr)
Nabízíme
Náš klient nabízí:Až 33 dní dovolené, flexibilní pracovní doba a home office až 3 dny v týdnu pro lepší rovnováhu mezi pracovním a osobním životem
Individuální rozpočet na benefity (Cafeteria, příspěvky na penzijní/životní pojištění, stravenky, výhodné nabídky a slevy…)
Příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
Zajímavou práci v rychle se měnícím prostředí mezinárodní společnosti
Práce z domova
Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.Jiná sdělení
V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš strukturovaný profesní životopis skrze odpovědní formulář.Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.