Volné pracovní místo  MARKETINGOVÝ ŘEDITEL

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Anglo-European Resourcing is a specialist international recruitment and executive search business for senior sales and finance professionals from the Central and Eastern European (CEE) countries. We work exclusively with those candidates who are currently working in the UK and Ireland.

We typically work with Financial Institutions and commercial Multi-National Enterprises (MNE's). These organisations are split into two distinct geographical areas.

The first client group is located in the CEE region (Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Ukraine, Russia, Baltic States). These organisations work with us to identify individuals with the following profiles; international business experience, fluency in English, high levels of adaptability and motivation to take up senior posts in their home countries.

The second client group is based here in the UK/Ireland. Typically these are organisations with a strategic interest in the CEE region and recognise that professional staff from the region give a unique 'value-add' to their organisation. They recognise the benefits of our candidates when they are dealing with customers, suppliers or subsidiaries located in Central and Eastern Europe.

With many years’ international recruitment experience gained in centres such as London, Frankfurt, Prague, Berlin, Warsaw and Kiev, our team of dedicated consultants guarantee high quality, professional recruitment solutions to both clients and candidates. Our international team based in central London contains individuals with the following relevant languages: English, Czech, Slovak, Polish, Russian, Ukrainian, Latvian and German.

Popis pracovní nabídky

Největší skupina v regionu střední Evropy v oblasti prodeje IT, společnost, která se pravidelně umísťuje mezi TOP 100 českých firem, hledá osobnost do TOP managementu, která se bude aktivně věnovat rozvoji marketingových aktivit.

Na této pozici budete zodpovídat za návrh, přípravu a realizaci marketingové strategie a plánu firmy. Povedete cca. 15 členné oddělení, jehož úkolem je návrh, příprava a zajištění jednotlivých dílčích marketingových aktivit a jejichž cílem je podpořit dosahování obchodních cílů firmy.
Marketingové oddělení zodpovídá také za vnější prezentaci firmy. Nedílnou součástí práce je úzký kontakt se zástupci našich dodavatelů s cílem dohodnout společné marketingové aktivity a také případně koordinovat aktivity naší firmy s aktivitami dodavatelů.

Požadujeme

  • silná osobnost, která se umí prosadit a definovat svoje návrhy
  • otevřenost a komunikativnost
  • zájem pracovat v oblasti marketingu
  • znalost základních marketingových nástrojů a pravidel jejich využívání
  • kreativní myšlení v oblasti designu i obsahu u jednotl. mktg výstupů
  • umění vystupovat před publikem (novináři, klienti)
  • prezentační schopnosti
  • schopnost respektovat pravidla týmové práce
  • dobré organizační schopnosti
  • dobrá komunikace v anglickém jazyce
  • CIMA/MBA výhodou (možno i dodělat)
  • chuť něco dokázat

Nabízíme

  • atraktivní vedoucí pozici ve firmě, která je jedničkou ve svém oboru regionu střední Evropy
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnosti aktivně se podílet na rozvoji společnosti
  • osobní zaměstnanecký balík benefitů

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět