Volné pracovní místo  Máš AJ a NJ a chceš mít flexibilní prac. dobu?

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-253930. Máš komunikativní angličtinu a domluvíš se i německy? <br/>Baví tě práce s finančními daty a dokumenty? <br/>Láká tě mezinárodní prostředí a chceš pracovat pro stabilní společnost? <br/>
<br/>Možná jsi to ty, koho právě hledáme. <br/>
<br/>Tuhle práci si zamiluješ, pokud: <ul>
<li> hledáš práci v mladém kolektivu a chceš pracovat v partě mladých lidí.</li>
<li> chceš poznat nové přátele i zkušené profesionály, kteří s tebou budou sdílet své zkušenosti a mnohé se od nich naučíš. </li>
<li> jsi motivovaný člověk, umíš si práci zorganizovat, takže oceníš flexibilní pracovní dobu.</li>
<li> rád používáš cizí jazyky, především angličtinu a němčinu.</li>
</ul>
<br/>Co budeš mít na starosti? <ul>
<li> Vystavování účetních dokumentů jako jsou faktury a dobropisy</li>
<li> Distribuci finálních faktur a souvisejících dokumentů do regionů</li>
<li> Shromažďování pokladů pro fakturaci </li>
<li> Upload dat do fakturačního systému a jejich následná kontrola</li>
<li> Zpracování reportingu a finančních analýz pro různé uživatele</li>
<li> Komunikaci s interními i externími klienty, zodpovídaní otázek týkajících se fakturace i účetních dokladů </li>
<li> Dodržování interních procesů a procedur</li>
</ul>

Požadujeme

Hledáme právě tebe, pokud…<ul>
<li> máš pokročilou angličtinu pro denní komunikaci a středně pokročilou němčinu.</li>
<li> umíš pracovat s počítačem, používáš MS Office (především Excel).</li>
<li> jsi motivovaný týmový hráč, který umí pracovat i samostatně.</li>
<li> znáš finanční procesy</li>
<li> máš dobré analytické myšlení</li>
</ul>
<br/>Na této pozici bude výhodou pokud:<ul>
<li> máš předchozí pracovní zkušenost z administrativy, financí nebo SSC.</li>
<li> umíš pracovat ve finančním systému (ideálně SAP).</li>
</ul>

Nabízíme

Jaké tě čekají výhody a benefity?<br/>Na jaké benefit se můžete těšit? <ul>
<li> Flexibilní začátek a konec pracovní doby</li>
<li> Možnost občasné práce z domova (3 dny/měsíčně)</li>
<li> 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy</li>
<li> 2 placené dny na externí školení</li>
<li> Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program</li>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> Stravenky</li>
<li> Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)</li>
<li> Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely</li>
<li> Zaměstnanecké slevy</li>
<li> Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem</li>
<li> Teambuildingy a zaměstnanecké akce</li>
</ul>
<br/>Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět